V3gg3n Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Funker fint nå Håper på litt flaks! Lenke til kommentar
KapteinKnut Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 har en god følelse i dag Lenke til kommentar
Noel Leon Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 "Omlag" er ikke et ord. Jo, det er et ord. Det er nynorsk, og betyr omtrent på bokmål. Det heter "om lag". Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Så er spørsmålet, med tanke på rekkevidden. Hvem skal man stole på. Hw.no eller Microsoft selv. Det er to svar som kan være korrekt avhengig av hvor man finner svaret. Ørjan...h Lenke til kommentar
oleKanin Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 "Omlag" er ikke et ord. Jo, det er et ord. Det er nynorsk, og betyr omtrent på bokmål. Det heter "om lag". Nei, det er omlag Dokpro Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 (endret) Så er spørsmålet, med tanke på rekkevidden. Hvem skal man stole på. Hw.no eller Microsoft selv. Det er to svar som kan være korrekt avhengig av hvor man finner svaret. Ørjan...h Så var det dette med omlag ... (jeg lurte på den samme som du, og fant svaret) Endret 5. februar 2009 av Ozelot Lenke til kommentar
CP-Monkey Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Kan noen si meg når denne ble testet på HW? For jeg finner ikke noen dato som passer med alternativene. Det står 28. februar i artikkelen, men... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå