RBW Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Vi har tre kompakte Blue Track-mus som skal ut til hver sine vinnere. Les mer Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Konkurransen eksisterer ikke, eller er forutfor din tid... Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Napolenon symtomer? Gaustad neste... En ny mus hadde ikke skadet. Lenke til kommentar
GullLars Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Konkurransen eksisterer ikke, eller er forutfor din tid...Samme her, så da blir det ikke blå mus på meg.Nå har jeg en kone som kommer i posten uansett da. (ikke postordrebrud ) Lenke til kommentar
madsc90 Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Jeg befinner meg visst ikke helt i rett tid jeg heller... Lenke til kommentar
anonymous Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Er ikke i rett tid jeg heller Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Do'h... En ny mus til netbooken hadde ikke skadet. Lenke til kommentar
Noel Leon Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 "Omlag" er ikke et ord. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Jeg må virkelig ha rota det til med tidsmaskina mi Lenke til kommentar
V3gg3n Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Må si jeg ble litt overraska over den meldinga... Når konkurransen er "forut for din tid", vil det da si at jeg er for sein å svare, 20 min etter at konkuransen ble lagt ut? Lenke til kommentar
magnulf Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 funka ikke for meg heller Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Jeg fikk en følelse av å spille Chrono Trigger, for så å bruke tidsmaskinen. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Som de andre sa, feil med konkuransen. En annen feil jeg fant: Konkurranseregler1) Hver person kan kun delta én gang per dag. 2) Medarbeidere innenfor Tek-nettverket kan ikke delta. 3) Vinneren annonseres i en egen artikkel ukentlig i adventstiden. regel nummer 2 er enkel, men ang. nummer 1; kan jeg delta på denne i morgen og få bedre vinnersjanse? og nummer 3 som er så fint utlyst; en bitteliten skrivefeil? Lenke til kommentar
madsc90 Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Enten så skulle aldri denne konkurransen vært lagt ut, eller så har de brukt en gammel mal? Begge kan forklare feilmeldingen. Lenke til kommentar
RBW Skrevet 4. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2009 Hmmmm... dette var da merkelig, konkurransen står som aktiv i systemet her. Jeg skal undersøke saken. Lenke til kommentar
Ironmann Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 "2) Medarbeidere innenfor Tek-nettverket kan ikke delta." Funny nå kan jo alle medvirkende til Gamer delta - Litt blåmus i stua hadde gjort seg Lenke til kommentar
Mallarmist Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 "Omlag" er ikke et ord. Jo, det er et ord. Det er nynorsk, og betyr omtrent på bokmål. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Nå funket det hos meg ihvertfall. Kjekk premie, lykke til! Lenke til kommentar
RBW Skrevet 4. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2009 Så der, da skal drift ha fikset. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Håper jeg vinner. Trenger en ny mus til skolepc'en Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå