chris292 Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 jeg kjøpte akuratt en ny 22" skjermer (http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=341416) når jeg er på skrivebordet og internet osv brukes hele skjermen men når jeg går inn på spill, minimerer skjermbildet seg og blir vanlig ikke widescreens så bare halve skjermen brukes. har noen en ide til hva jeg kan gjøre? Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 (endret) Har du ATi eller nVidia? EDIT: det du prøver å si er at skjermoppløsninga går over fra widescreen til 4:3 format når du skal spille? Endret 4. februar 2009 av RePaC Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 så må du huske at det pr.idag ikke er alle spill som støtter widescreen oppløsninger dessverre:( hvilke spill er det snakk om? Lenke til kommentar
chris292 Skrevet 4. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2009 Har Nvidia, jeg har testa WoW og Zombie Panic source nå, men begge de to har jeg spilt hos kamerater som har widescreens og som er større en 22" og hatt full skjerm Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 (endret) Ikke alle spill som støtter widescreen, men dette er løst ved hjelp av grafikkdrivere ved at bildet strekkes. Ikke særlig pent men. EDIT: i ATi CCC kan man velge full screen, da løser problemet ditt seg. Sikkert noe lignendes i nVidia også. Endret 4. februar 2009 av RePaC Lenke til kommentar
chris292 Skrevet 4. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2009 Har ATI, husket feil Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Ikke alle spill som støtter widescreen, men dette er løst ved hjelp av grafikkdrivere ved at bildet strekkes. Ikke særlig pent men. har testet på blant annet bf2,men da blir det ikke helt riktig føles det som. blir som en vanlig 4:3 format hvor det bar er blitt zom'et litt inn for å dekke hele skjermen. veldig kjedelig,men det får duge tenker jeg. bedre enn å se de svarte kantene ihvertfall. Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Ikke alle spill som støtter widescreen, men dette er løst ved hjelp av grafikkdrivere ved at bildet strekkes. Ikke særlig pent men. har testet på blant annet bf2,men da blir det ikke helt riktig føles det som. blir som en vanlig 4:3 format hvor det bar er blitt zom'et litt inn for å dekke hele skjermen. veldig kjedelig,men det får duge tenker jeg. bedre enn å se de svarte kantene ihvertfall. Helt riktig, er akkurat hva jeg mente, men følte det blir vanskelig å forklare. Du greide det bra. Lenke til kommentar
chris292 Skrevet 4. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2009 Er inne på CCC nå, men finner ikke hvor jeg kan sette på full skjerm. det er ikke noen knapp sånn som du viste på det bildet Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Har du siste versjon? Lenke til kommentar
chris292 Skrevet 4. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2009 tror det men oppdaterer nå for sikkerhets skyld Lenke til kommentar
chris292 Skrevet 4. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2009 Har oppdatert nå men det ble ikke noe forskjell i programmet så jeg tror jeg hadde den siste versjonen, noen andre tips til hva jeg kan gjøre da? Lenke til kommentar
chris292 Skrevet 4. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2009 Nå har det hvertfall blitt noe feil! Når jeg trykker inn på et spill, og når loading screenen kommer så bare minimerer det seg automatisk og hvis jeg prøve å trykke inn på det igjen skjer det samme Lenke til kommentar
chris292 Skrevet 4. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2009 Ok, fikk fikset det problemet med at spillene minimeres. men jeg finner fortsatt ikke ut hvordan jeg kan få full skjerm på spilla...? Lenke til kommentar
chris292 Skrevet 4. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2009 Fikk fikset problemet med at det ikke makser ut, måtte inn på innstillingene mens jeg var inne på spillet og sette opp oppløsningen til det som skjermen var bergnet for. men takk for alle som svarte på tråden uannsett Lenke til kommentar
chris292 Skrevet 4. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2009 Jeg fant ut av problemet med at spillene minimerte seg når jeg started de, jeg snakket på skype mens jeg gjorde det og jeg hadde akuratt lasted ned den nyeste versjonen av skype (4.noe). nå har jeg avinstalert den og gått tilbake til den gamle og nå funker det mye bedre. så IKKE last ned nye versjonene av skype! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå