Gå til innhold

[Løst]Ny lader til Multicom

Anbefalte innlegg

Postet en identisk tråd i strømforsyningsforumet, og gjør med det et regelbrudd. Vil bare se om jeg kunne få svar før strømmen går på maskinen min.

Beklager hvis jeg har postet denne feil, jeg var ikke helt sikker på hvor den egentlig passet inn. Må bare flytte den i tilfelle.

Problemet mitt er at laderen som fulgte med Multicom-bærbaren min (IFL-90)er blitt ødelagt, og jeg skal ha ny. Dette er originalladeren, også lurte jeg på om det gikk an å finne den andre steder? Altså, en lader som passer til denne maskinen, men som ikke er fullt så dyr?

På forhånd takk. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kjøp orginallader. Det der var ikke dyrt for en adapter til en bærbar pc. Det anbelfales også å bruke deler som er godkjent for bruk av produktet av produsenten.

Hvordan ble adapteren ødelagt? Var det din skyld eller sluttet den bare å fungere? I siste tilfelle skal jo selger erstatte/reparere den for deg.

Lykke til selv om jeg muligens ikke gav deg det svaret du ville ha. :)

Lenke til kommentar

Hehe, tenkte nok egentlig det. Har bare så lite peiling at jeg måtte forhøre meg om det. Det kjipeste med det er jo selvsagt at jeg ikke har noen annen maskin, så satser på at det går kjapt å få den.

Altså, det er nok min egen feil, siden den pluggen som skal inn i maskinen er blitt slitt av. Selv om det er litt kjedelig, fordi inngangen er på høyre-siden av maskinen, og ikke bak. Derfor blir den automatisk mer slitt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...