Endorfin Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Mitt gtx 280 fabrikkklokket til 648 holder idle windows 70 grader. Starter jeg tf2 f.eks og i det jeg kommer inn på server krasjer pc og det blir masse farger, mest lilla. Har hatt kortet siden dagen det kom ut. Var ikke så høye temps da. Noen som har noe forslag til tiltak? takk Lenke til kommentar
Svirre91 Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Kan skyldes dårlig luftgjennomstrøming i kabinettet... Åssen kabinett har du forresten??? Lenke til kommentar
Endorfin Skrevet 4. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2009 Et gammelt chieftec, ikke det mest optimale kanskje. tenkt på antec 182p Lenke til kommentar
Svirre91 Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Et gammelt chieftec, ikke det mest optimale kanskje. tenkt på antec 182p Kan bli fort for varmt inne i kabinettet da... Lenke til kommentar
Endorfin Skrevet 7. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2009 viste seg at pci porten hadde tatt kvelden, skjermkortet er i beste velgående Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå