MagicCheeseball Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 (endret) Når jeg starta motoren idag etter og ha vært på butikken virket plutselig ikke turtallstelleren mer. Starta bilen 2-3 ganger etter det og det virka fremdeles ikke, Virka helt fint tidligere idag.. Noen som vet hva som kan være galt? Endret 4. februar 2009 av MagicCheeseball Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Hva slags bil? Gammel? Kan være så enkelt som at wiren er røket. Lenke til kommentar
MagicCheeseball Skrevet 4. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2009 Hva slags bil? Gammel? Kan være så enkelt som at wiren er røket. 22 år gammel, men turtalltelleren virka etter at bilen hadde stått en stund avslått. Snodige greier.. Så problemet er så og si løst. Nå er det ut og kjøre igjen Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Har ikke det vært mange problemer med den bilen din på kort tid? Lenke til kommentar
MagicCheeseball Skrevet 4. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2009 Har ikke det vært mange problemer med den bilen din på kort tid? Nei bare høyt oljeforbruk og kjøleveske forbruk Som dog var slik når jeg kjøpte bilen, det som har skjedd til nå er bare det med turtelleren og fryste dørlåser (som da er et helv****). Men men bil til 8000 er bil til 8000. Glad er jeg i den uansett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå