Gjest Slettet+981287349 Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 (endret) I denne videoen på BREAK ser vi effekten av bedøvelse på en liten guttunge. "Is this real life?" Endret 4. februar 2009 av Slettet+981287349 Lenke til kommentar
Svenni212000 Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Den siste kommentaren gjorde slik at jeg fikk lyst til å sette på sangen; Bohemian Rhapsody. Ellrs synes jeg litt synd på guttungen... Håper han saksøker forelderene senere i livet, for å drite ham loddrett ut. Lenke til kommentar
Svirre91 Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 (endret) Gleder meg til jeg ska til tannlegen neste uke...xD Den siste kommentaren gjorde slik at jeg fikk lyst til å sette på sangen; Bohemian Rhapsody.Ellrs synes jeg litt synd på guttungen... Håper han saksøker forelderene senere i livet, for å drite ham loddrett ut. Åssen synd da??? Er jo bare artige hendinger i livet jo...bare brukt litt mye bedøvelse i forhold til gutten kroppsstørrelse...xD Endret 4. februar 2009 av Svirre91 Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 omg minne meg om når eg fekk valium på sjukehus Lenke til kommentar
Bob Dick Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Haha, virker som han ble skuffa når faren hans sier at det ikke kommer til å vare for alltid. Lenke til kommentar
Chris93 Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Haha, han der var stein. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Moro, eg har ein i klassen min med epilepsi, han snakker heilt likt under anfall, bare at det noen ganger kan bli litt vel seriøst. Eg pleier ofte å være snill med det eg seier da. Lenke til kommentar
Martin HaTh Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Haha, ekstremt morsomt på 0:58 hahaha Stakkars unge.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 (endret) Ble visst fort populær den der ja. Endret 4. februar 2009 av Slettet-p4PIYwb6 Lenke til kommentar
Crazy_Man Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Den siste kommentaren gjorde slik at jeg fikk lyst til å sette på sangen; Bohemian Rhapsody. jeg tror nok "don't stop me now" hadde passet bedre til dette scenarioet Lenke til kommentar
Dracoknight Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Den siste kommentaren gjorde slik at jeg fikk lyst til å sette på sangen; Bohemian Rhapsody. jeg tror nok "don't stop me now" hadde passet bedre til dette scenarioet "But then i got high, then i got high, then i got hi-high, Dad tadra tam tam" Lenke til kommentar
Svenni212000 Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Bra ingen filmet dette... Husker når jeg var en 6-7 år gammel og skulle ta en opprasjon. Hu der galne sykesøsteren sprøytet inn et eller annet middel jeg ikke vet hva var for noe. Saken var bare den at alt rabblet for meg noen minutter senere, og jeg var 100% overbevist om at alt var plassert feil. Gulvet var blitt veggen og veggen var blitt gulvet, så jeg forsøkte febrilsk å spasere bortover sykehusveggene. Jeg fikk jo ikke tatt mer enn et halvt steg før jeg rammlet pladask på gulvet, eller skal jeg si veggen som det var der og da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå