kilogram Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Microsoft har begynt å legge til lenker i Knowledge Base-artikler som kan fikse problemene som artikkelen nevner. Les mer Lenke til kommentar
Nator Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Microsoft skal leke Byggmester Bob? Dette må jo bare bli bra... Lenke til kommentar
GullLars Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Faktisk ser jeg på dette som en veldig fin utvikling. Nå mangler det bare at dette blir koblet opp mot hjelpefunksjonen (som jeg aldri bruker...) i windows. Får bare håpe at de som gjør dette vet hva de gjør og ikke lager fikser som skaper nye problemer. Lenke til kommentar
Nator Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Det er en viss risiko for at det plutselig skjer ting. Men de har sikkert streng kontroll. Håper bare ikke hvemsomhelst kan kjøre dette uten krav om rettigheter. Lenke til kommentar
Panzers Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Mitt spørsmål er: Hvor lang tid tar det før noen benytter dette for å infisere maskiner? Lenke til kommentar
ratman87 Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Flere enn meg som har problemer med at mus/lyd ikke virker etter bruk av sleep i vista? og etter mye leting og prøving og feiling på diverse tips og triks, så finner man en patch MS har laget, nettop for dette problemet. men for å få patchen, må man kontakte kundeservice. men for å kontakte kundeservice må man betale!! leter litt til, kommer over en webside som tilbyr nedlasting av MS patcher, finner riktige patchen, laster ned, prøver å installere, men den VIL ikke installeres.... er så typisk.... Lenke til kommentar
tk394585 Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Ratman87: Betaler du går alt enklere Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Ratman87: Betaler du går alt enklere Hvorfor betale 2 ganger for 1 produkt? Lenke til kommentar
ratman87 Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 det var det siste jeg hadde forventet, å måtte betale for å kontakte kundeservice for å requeste den patchen... og når patchen jeg fikk tak i på annet vis, likevel ikke virker... Lenke til kommentar
HulkHaugen Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 hadde du kjøpt retail fremfor oem så hadde du kunnet få gratis support fra MS. Hvem betaler vel ikke 3-4x prisen av Vista for å få det? Skal ringe mye for å tjene det inn :/ Lenke til kommentar
ratman87 Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 (endret) betalte ikke en krone student versjon, business. satser på grønnere gress med win7... når den kommer... synd jeg er avhengig av windowns Endret 4. februar 2009 av ratman87 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå