rogerthat Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 (endret) Får plutselig opp et annet bilde enn vanlig ved oppstart som er blå med skrift i bunn :Press DEL to run SETUP, Press TAB to display BIOS POST Message. Hva er dette ? Det kom etter at jeg har prøvd å justere på viftebryterne på en nine hundred kabinett uten at det fungerte heller.Fikk også først opp noe som sto : overclocking failed. Endret 4. februar 2009 av rogerthat Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 kommer du ikke lenger enn denne skjermen? slike meldinger er veldig vanlig, gjør bare at du kan komme inn i BIOS, noe du ikke bør med mindre du vet hva du gjør. Lenke til kommentar
rogerthat Skrevet 4. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2009 kommer du ikke lenger enn denne skjermen? slike meldinger er veldig vanlig, gjør bare at du kan komme inn i BIOS, noe du ikke bør med mindre du vet hva du gjør. Hei. Det kommer videre som normalt men dette er et nytt bilde som ikke var der før , før jeg prøvde å justere bryterne til viftene. Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 så lenge alt forblir normalt har ikke dette noe å si, da det bare er en info skjerm, selv om det kan være irriterende, men jeg vet desverre ikke hvordan man fjerner den, aldri prøvd. Lenke til kommentar
rogerthat Skrevet 4. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2009 Ok. Takker for svar. Det var beroligende Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå