nizze90 Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 syns det bør være ett navn som ikkje innholder game, tek, osv.. Er altfor vanlig etter min mening. Greit med noe nytt^^ Juegos.no Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Hmm... Prøvde med "321spill.no", men det var visstnok brukt allerede. Men jeg kan ikke se det på listen... De lister ikke alle forslag. Kunne de godkjente--om jeg har fattet korrekt. Lenke til kommentar
Martin HaTh Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Slang opp det ene og det andre: Allgamer.no Hotgame.no Gaimer.no iSpill.no leetgame.no gameleet.no Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 (endret) syns det bør være ett navn som ikkje innholder game, tek, osv.. Er altfor vanlig etter min mening. Greit med noe nytt^^ Juegos.no Er jo en spillside så bør jo inneholde gamer eller spill. ikke noe utenlandske greier som ingen forstår. Endret 4. februar 2009 av morgan_kane Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Er det tilfeldighet at det heter "akam" og "amobil"? Lenke til kommentar
DaddyYankee Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 hmm hva med spillnytt.no? Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Noen andre som ved første øyekast synes at det ser ut som om banneret på toppen av diskusjon.no gir oss fingeren? Lenke til kommentar
Andzel Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 nei, det er deg bare ^^ Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Noen andre som ved første øyekast synes at det ser ut som om banneret på toppen av diskusjon.no gir oss fingeren? Mangler den banneren, mest sannsynlig for at eg blocke all jævelskap av reklame Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 (endret) Litt vel likt gamer.no, kanskje? Endret 4. februar 2009 av Breidablik Lenke til kommentar
Turboleif Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Har vell sendt inn samme forslag tre ganger nå, leste ikke noe om at det kunne ta lang ti, men men Lenke til kommentar
ovzer Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Jeg synes det er synd at game.no ikke er tatt. Noen må jo en gang ta det, så hvorfor ikke tek.no? Hva med Playtek.no? Lenke til kommentar
Ronny#1 Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 tek.player.no player.tek.no Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 (endret) Jeg har prøvd å legge til et forslag (tek.no/spill), som jeg var førstemann til å foreslå i tråden til artikkelen "Ny spillside under utvikling", men når jeg trykker legg til, får jeg beskjed om at det allerede er foreslått. Men jeg finner det ikke i listen? Endret 4. februar 2009 av Zeke Lenke til kommentar
Andzel Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Synes alt skulle ha kommet likt at de startet på nytt i morgen heller noe ^^ Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 gamerware.no Yeeeeeeeaaaah Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7 Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Jeg vet ikke hvem som kom på det før meg, men "joystick" var tatt allerede når jeg prøvde meg. Synes det hadde vært et tøft navn også, og så ser jeg for meg mange logoer som passer fint til :=) Lenke til kommentar
OpusNR1 Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Gamefix - Get your fix on games! Hadde kanskje passet bedre til en engelsk side, men men. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg