Gå til innhold

Konkurranse: Hva skal jeg hete?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Min kritikk til dette endte for lenge siden, og lenge før vi visste hvilket navn som ville bli brukt.

Ellers er Goliath en "medarbeider" og det hender at disse får beskjed om å videreformidle et budskap. Det kalles delegering. Det er slik sett ikke noe mer konstruktivt å hente eller andre årsaker til å serve denne tråden lenger.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Utifra statusen under brukernavnet er Goliath 'kun' en brukermoderator, altså ikke en del av Edda. Finner heller ikke noe annet som tilsier at han skal vite det bedre enn andre. Altså ville en offisiell bekreftelse fra tek.no være greit, eller litt mer info fra Goliath.

Det kalles delegering.

Takk, det vet jeg utmerket godt.

Lenke til kommentar

Gratulerer "hvaskaljeghete" med nytt navn, og gratulerer madsc90 med forslaget som vant! Jeg har selv ingen problemer med å akseptere at mitt forslag ikke blir brukt som navn, for selv om jeg naturlig nok har foretrukket navnet, så skjønner jeg at forslaget har blitt litt uspiselig. Det med tanke på alle skriveriene rundt det i denne tråden.

Må ærlig innrømme at dersom mitt eget forslag ikke hadde blitt med, ville jeg foretrukket Spillverket foran de andre forslagene.

Lenke til kommentar
Men jeg setter også her et spørsmålstegn ved om dette faktisk er bestemt? Goliath har status som brukermoderator, og er altså derfor ikke en del av Edda. Samtidig har vi ikke fått noen offentlige bekreftelser.
Utifra statusen under brukernavnet er Goliath 'kun' en brukermoderator, altså ikke en del av Edda. Finner heller ikke noe annet som tilsier at han skal vite det bedre enn andre. Altså ville en offisiell bekreftelse fra tek.no være greit, eller litt mer info fra Goliath.

Nei, jeg er ikke ansatt i Edda men frivillig medarbeider som Theo nevnte. Jeg fikk med meg at det ble offisielt på Tek.no's twitter: http://twitter.com/tek_no/status/1257773988 (merk: nyheten kom 8 timer siden). Beklager at jeg ikke la ut kilden i posten. Vi som moderer er med i kulissene på hva som hender forum- og internettsidemessig så vi vet om mye som er uoffisielt :)

Ellers er Goliath en "medarbeider" og det hender at disse får beskjed om å videreformidle et budskap. Det kalles delegering. Det er slik sett ikke noe mer konstruktivt å hente eller andre årsaker til å serve denne tråden lenger.

Jepp, dette hender at vi videreformidle nyheter men jeg hadde ikke sagt noe om ikke Tek.no hadde gjort den offisiell i sin Twitter.

Men nå har en Howard gjort det offisielt i denne tråden også så da er katta ut av sekken :thumbup:

Endret av Goliath
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...