Stonemeister Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Hele driten er en farse. Takke seg til at man fortsatt har Gamer. Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Den nye spillsiden skal hete Spillverket og det jobbes intens med lanseringen. haha, så dere premierer førsteplassen og tar navnet til andreplassen. For en konkuranse dette har vært.. høl i huet er mildt sagt. Det har hele tiden vært presisert at det ikke var nødvendigvis vinnernavnet som skulle brukes men syntes at forslaget som skal brukes, bør premieres det òg Lenke til kommentar
madsc90 Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 (endret) YES! Kjempekult at dere valgte forslaget mitt! Det er kjempemessig! Nå ble jeg skikkelig glad! Men på den andre siden blir det ekstra surt at jeg ikke vant noen PC Den hadde kommet skikkelig godt med... Den stasjonære PCen min skriker etter oppdatering (Gir meg ca 0,5 FPS i GTA IV med alt på minimum), og den 7 år gamle laptopen som jeg låner av faren min vil han ha tilbake Dessuten skal jeg snart flytte til en trang hybel, slik at en laptop som fikset alt hadde vært perfekt. Jeg hadde allerede kjøpt enten Asusen eller Multicom Kunshan M860, hadde jeg hatt råd Jaja. Kult at Spillverket.no gikk av med den "virkelige" seieren! Endret 27. februar 2009 av madsc90 Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 (endret) Glem det, leste over noen poster. Gratulerer til spillverket, nå er det bare å få PCen i retur og sendt den til den ekte vinneren. Endret 27. februar 2009 av morgan_kane Lenke til kommentar
madsc90 Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Glem det, leste over noen poster. Gratulerer til spillverket, nå er det bare å få PCen i retur og sendt den til den ekte vinneren. Helt enig! Lenke til kommentar
aGal Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Den nye spillsiden skal hete Spillverket og det jobbes intens med lanseringen. Dagen min er reddet! :!: Spillbar hørtes ut som en rølpebule for fotballintreserte Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Den nye spillsiden skal hete Spillverket og det jobbes intens med lanseringen. haha, så dere premierer førsteplassen og tar navnet til andreplassen. For en konkuranse dette har vært.. høl i huet er mildt sagt. Det har hele tiden vært presisert at det ikke var nødvendigvis vinnernavnet som skulle brukes men syntes at forslaget som skal brukes, bør premieres det òg Som du sier selv, en ganske håpløs konkuranseform der man etterlyser en vinner, men man ikke bruker vinnernavnet. Selv om dere virker å mene dette er helt normalt, mener jeg det er en håpløs form for konkuranse, der det eneste dere gjør er å hive premiene ut av vinduet for ingenting. Dere presterer av 8000 forslag å velge ut 20, hvor endel av de 20 er navn dere ikke kunne tenkt dere å bruke som navn på siden deres Skjønn det den som kan. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Den nye spillsiden skal hete Spillverket og det jobbes intens med lanseringen. haha, så dere premierer førsteplassen og tar navnet til andreplassen. For en konkuranse dette har vært.. høl i huet er mildt sagt. Det har hele tiden vært presisert at det ikke var nødvendigvis vinnernavnet som skulle brukes men syntes at forslaget som skal brukes, bør premieres det òg Som du sier selv, en ganske håpløs konkuranseform der man etterlyser en vinner, men man ikke bruker vinnernavnet. Selv om dere virker å mene dette er helt normalt, mener jeg det er en håpløs form for konkuranse, der det eneste dere gjør er å hive premiene ut av vinduet for ingenting. Dere presterer av 8000 forslag å velge ut 20, hvor endel av de 20 er navn dere ikke kunne tenkt dere å bruke som navn på siden deres Skjønn det den som kan. La oss gå utifra premisset at man "kaster en PC ut av vinudet" er riktig. Hva er det som er så grusomt med det? Hvorfor er det så ille at en person som vant avstemning får en PC? Saken er jo blåst utover alle proposjoner, "å nei, en fyr fikk en PC, den nye spillsiden suger". AtW Lenke til kommentar
madsc90 Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 (endret) Det er ingenting galt med at spillbar fikk en PC (Da ser jeg bort ifra eventuell juks), da det var klinkende klart fra starten av at vinneren av avstemningen fikk PCen, uavhengig av det faktiske navnet! Det jeg, imidlertid, synes er at Spillverket.no også burde premieres! PS: Tusen takk til alle som stemte på Spillverket.no! Regner med at det høye stemmetallet hadde noe å si med tanke på redaksjonens avgjørelse. Endret 27. februar 2009 av madsc90 Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Hehe... *smiske, smiske, smiske* Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 (endret) La oss gå utifra premisset at man "kaster en PC ut av vinudet" er riktig. Hva er det som er så grusomt med det? Hvorfor er det så ille at en person som vant avstemning får en PC? Saken er jo blåst utover alle proposjoner, "å nei, en fyr fikk en PC, den nye spillsiden suger". AtW Hvor tar du det fra at jeg sier at den nye siden suger da? Jeg stusser over at man utlyser en konkuranse, man velger ut 20 navn av 8000, men når vinneren kåres bruker de et annet navn. Det er ikke konkuranse om navnet da, men om å gjøre å klare å få flest trykk på forlaget sitt, noe som da konkuransen like godt kunne hete. Hvor mange klikk klarer du å skaffe hadde vært et bedre navn enn hva skal jeg hete, sett i ettertid. Når de velger ut disse 20 og ikke kan stå for de i ettertid kaster de etter min mening premiene ut av vinduet, og om noen burde Spillverket ha fått førstepremien da det var navnet som ble valgt, og hva konkuransen faktisk utga seg for å skulle finne. Endret 27. februar 2009 av archongamer Lenke til kommentar
madsc90 Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Hehe... *smiske, smiske, smiske* Hehe tilbake! Det må da være lov å smiske litt!? Dessuten ble jeg i eksepsjonelt godt humør av denne nyheten! Lenke til kommentar
madsc90 Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 (endret) Det er ikke konkuranse om navnet da, men om å gjøre å klare å få flest trykk på forlaget sitt, noe som da konkuransen like godt kunne hete.Hvor mange klikk klarer du å skaffe hadde vært et bedre navn enn hva skal jeg hete, sett i ettertid. Når de velger ut disse 20 og ikke kan stå for de i ettertid kaster de etter min mening premiene ut av vinduet, og om noen burde Spillverket ha fått førstepremien da det var navnet som ble valgt, og hva konkuransen faktisk utga seg for å skulle finne. Jeg er enig på noen punkter, men som sagt så var det klart at de forbeholdt seg retten til å velge det forslaget de ville hele tiden... Når det gjelder at de ikke valgte vinneren, synes jeg de to forslagene endte opp såpass nærme, at de kunne valgt begge (begge var en klasse over resten). Dessuten er det viktigere at de velger det beste navnet, enn at de premierer riktig person. Jeg er åpenbart enig i at jeg burde få premien, men kunkurransereglene sa hele tiden at spillbar skulle få den, og etter min mening ville det vært enda mer feil å ikke gi den til spillbar, da det faktisk er så enkelt som lureri (Fortsatt sett bort ifra juks). Hvordan de gjennomførte konkurransen fra starten av er en annen historie... Endret 27. februar 2009 av madsc90 Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 (endret) La oss gå utifra premisset at man "kaster en PC ut av vinudet" er riktig. Hva er det som er så grusomt med det? Hvorfor er det så ille at en person som vant avstemning får en PC? Saken er jo blåst utover alle proposjoner, "å nei, en fyr fikk en PC, den nye spillsiden suger". AtW Hvor tar du det fra at jeg sier at den nye siden suger da? Jeg stusser over at man utlyser en konkuranse, man velger ut 20 navn av 8000, men når vinneren kåres bruker de et annet navn. Det er ikke konkuranse om navnet da, men om å gjøre å klare å få flest trykk på forlaget sitt, noe som da konkuransen like godt kunne hete. Hvor mange klikk klarer du å skaffe hadde vært et bedre navn enn hva skal jeg hete, sett i ettertid. Når de velger ut disse 20 og ikke kan stå for de i ettertid kaster de etter min mening premiene ut av vinduet, og om noen burde Spillverket ha fått førstepremien da det var navnet som ble valgt, og hva konkuransen faktisk utga seg for å skulle finne. Du er ikke den enste som har uttalt seg her. Det er mange som lar det skinne igjennom at de mener siden er dårlig pga denne konkurransen (evt bruker det som et påskudd). Det er jo nyttig å få et inntrykk av hva brukerene mener om navnesaken også, det er helt sikkert tatt med i vurderingen når navnet ble valgt. At et annet navn kunne bli valgt har vært åpent informert om hele veien. Man står for det man har sagt, det er ikke akkurat som delen med at det kunne bli valgt et annet navn plutselig kom på banen etter at spillbar var populær. Greit nok, konkurransen kunne vært utført bedre, og ja, jeg mener også spillverket fortjener en premie. Men kan vi ikke bare la det ligge at spillbar fikk en premie? Forslagsstilleren fikk en PC, avstemingen er over, navnet er valgt. Jeg skjønner ikke at det er så forferdelig ille, navnet som ble valgt er bra (i mine øyne), og utover diskusjonen om spillverket bør få premie er ingen gjort noe urett. AtW AtW Endret 27. februar 2009 av ATWindsor Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Du er ikke den enste som har uttalt seg her. Det er mange som lar det skinne igjennom at de mener siden er dårlig pga denne konkurransen (evt bruker det som et påskudd). Det er jo nyttig å få et inntrykk av hva brukerene mener om navnesaken også, det er helt sikkert tatt med i vurderingen når navnet ble valgt. At et annet navn kunne bli valgt har vært åpent informert om hele veien. Man står for det man har sagt, det er ikke akkurat som delen med at det kunne bli valgt et annet navn plutselig kom på banen etter at spillbar var populær. AtW Når du quotet meg så begynte jeg å lure på om du har lest noe jeg ikke husker å ha skrevet, men ser jo andre er glad i å dra frem andre sider og sin kjærlighet til disse. Jeg har vel stort sett støttet Tek etter bruddet så godt jeg kan, selv om jeg er negativ til konkuransen i den form den tilslutt tok. At det har vært informert hele veien er like riktig som at jeg og andre har klaget over det like lenge, og for noen av oss skurrer det fortsatt at dette skal være så naturlig når man avholder en konkuranse. Jeg tar ikke av og maler hele tilværelsen min sort selv om jeg er uenig i en liten fillesak om du tror det, men det er et forum og da sprer jeg meningene mine om det jeg interesserer meg for. madsc90: Jeg er enig i det du skriver og som sagt bare lufter jeg min mening rundt saken uten å rope om at mine meninger skal være noe mer enn akkurat det. Når konkuransen først har dratt så ut på viddene som jeg mener at den gjorde så får de stå løpet ut, så får heller vi leve med å være uenig og spre meningene våres i tråden her om det føles for det. Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Det jeg, imidlertid, synes er at Spillverket.no også burde premieres! Du har jo æren av å ha navngitt den nye spillsiden, holder ikke det? Personlig ville jeg heller det enn å vinne en laptop.. Lenke til kommentar
madsc90 Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 (endret) madsc90: Jeg er enig i det du skriver og som sagt bare lufter jeg min mening rundt saken uten å rope om at mine meninger skal være noe mer enn akkurat det.Når konkuransen først har dratt så ut på viddene som jeg mener at den gjorde så får de stå løpet ut, så får heller vi leve med å være uenig og spre meningene våres i tråden her om det føles for det. Som jeg også sa, var gjennomføringen en annen historie (ikke egnet nå, med tanke på de siste gladnyhetene). Jeg er i stor grad enig med deg også, men de må dessverre stå løpet ut, ja. Når det gjelder den nåværende diskusjonen som du og AtW har gående, kan dere sette punktum, da begge har forklart seg godt. Det jeg, imidlertid, synes er at Spillverket.no også burde premieres! Du har jo æren av å ha navngitt den nye spillsiden, holder ikke det? Personlig ville jeg heller det enn å vinne en laptop.. Absolutt er dette kjempegode nyheter! Men jeg har ikke så mye imot en ny laptop, da jeg som sagt trenger oppgradering på PC-fronten. Endret 27. februar 2009 av madsc90 Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Hehe... *smiske, smiske, smiske* Hehe tilbake! Det må da være lov å smiske litt!? Dessuten ble jeg i eksepsjonelt godt humør av denne nyheten! Det var ikke meningen å legge noe negativt i det, dersom du oppfattet det slik... Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 (endret) Den nye spillsiden skal hete Spillverket og det jobbes intens med lanseringen. Et godt navn Personen som vant PCen har også fortjent den. Ellers er det merkverdig hvordan enkelte i tråden sliter med å legge ting bak seg, de kan neppe ha tek.no sitt beste på agendaen. Det er på tide å innse når noe er diskutert ferdig. Endret 27. februar 2009 av Theo343 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg