Gå til innhold

Konkurranse: Hva skal jeg hete?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg må bare understreke dette igjen. "Spillbar" passer ikke som side-navnet. Det skjønner nesten alle. For det første er det lite saklig og for det andre beskriver det dårlig. Originaliteten er heller ikke der... Jeg tror de fleste er enige med meg og vet at noe galt måtte ha skjedd underveis.

Spørs. Du kan jo lese det som Spill Bar....skål! :thumbup:

Lenke til kommentar
Spillbar er et flott navn med flere betydninger som alle passer.

Du har spill bar som i at spille kan spilles (Spill bart..)

Du har spill bar som i en sosial plass hvor folk diskuterer spill

Ok, kommer bare på to. Men synes ikke disse er noe dårlige!:D

Eller det kan bety at et spill er helt middelmådig. "Joda, spillet er spillbart det, men ikke noe å slenge seg i veggen for av begeistring."

For min del gir det meg assosiasjoner til noe middelmådig.

Lenke til kommentar

Eller det kan bety at et spill er helt middelmådig. "Joda, spillet er spillbart det, men ikke noe å slenge seg i veggen for av begeistring."

For min del gir det meg assosiasjoner til noe middelmådig.

Helt enig.

Akkurat som "pulbar" betyr en jente som "går an".

Lenke til kommentar

høres ut som noe alla 123spill

Lenke til kommentar

Det er jeg helt uenig i (på tross av at jeg er litt bitter etter et så close run)!

Man så tidlig hvor enkelt det var å jukse i denne konkurransen, og det er grunn nok i seg selv for at en ikke automatisk kan velge vinneren. (det med juks er en annen diskusjon.)

Når det gjelder lite igjen for den som kom med det faktiske vinnerforslaget (det som blir brukt til syvende og sist), kunne de gitt en premie til den bidragsyteren også. Det synes jeg ville vært fair. (Gitt at de ikke velger spillbar, noe som er hull i hodet (hvilket også er en annen diskusjon :p ))

Endret av madsc90
Lenke til kommentar

Tipper en vinner har blitt valgt, og han/hun har fått premien. Men de gidder ikke å annonsere hvem vant, særlig etter alt dette tullet som har pågått om juksing osv....kan du tenke deg hvordan ungene vil hyle og suttre når en vinner blir nevnt?

Nei, la dette bare dø stille ut og dropp det. Noen har vunnet, gratulerer hvem det måtte være.

Move along, nothing to see here.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...