Matsemann Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Hvorfor er det lite saklig? Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Jeg må bare understreke dette igjen. "Spillbar" passer ikke som side-navnet. Det skjønner nesten alle. For det første er det lite saklig og for det andre beskriver det dårlig. Originaliteten er heller ikke der... Jeg tror de fleste er enige med meg og vet at noe galt måtte ha skjedd underveis. Spørs. Du kan jo lese det som Spill Bar....skål! Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Spillbar er et flott navn med flere betydninger som alle passer. Du har spill bar som i at spille kan spilles (Spill bart..) Du har spill bar som i en sosial plass hvor folk diskuterer spill Ok, kommer bare på to. Men synes ikke disse er noe dårlige! Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Spillbar er et flott navn med flere betydninger som alle passer. Du har spill bar som i at spille kan spilles (Spill bart..) Du har spill bar som i en sosial plass hvor folk diskuterer spill Ok, kommer bare på to. Men synes ikke disse er noe dårlige! Eller det kan bety at et spill er helt middelmådig. "Joda, spillet er spillbart det, men ikke noe å slenge seg i veggen for av begeistring." For min del gir det meg assosiasjoner til noe middelmådig. Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Spillbar er et flott navn med flere betydninger som alle passer. Du har spill bar som i at spille kan spilles (Spill bart..) Du har spill bar som i en sosial plass hvor folk diskuterer spill Ok, kommer bare på to. Men synes ikke disse er noe dårlige! Eller det kan bety at et spill er helt middelmådig. "Joda, spillet er spillbart det, men ikke noe å slenge seg i veggen for av begeistring." For min del gir det meg assosiasjoner til noe middelmådig. Helt enig. Akkurat som "pulbar" betyr en jente som "går an". Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Når kan vi vente at det nye navnet er i bruk da? Jeg mener vinneren er kåret, hvor lenge skal det luktes på det avgjørende navn før det blir tatt i bruk? Har vi ny side før 1. mars eller? Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Jeg ser for meg 1 april. (sånn at hvis det blir dårlig mottatt, kan de kalle det en aprilspøk ) Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Spillbar er et flott navn med flere betydninger som alle passer. Du har spill bar som i at spille kan spilles (Spill bart..) Du har spill bar som i en sosial plass hvor folk diskuterer spill Ok, kommer bare på to. Men synes ikke disse er noe dårlige! høres ut som noe alla 123spill Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Det var "Terje" som vant ikkesant? Det var det? For det passer så bra. Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Har dere valgt et navn? Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Hvor lang tid tar det å bestemmer seg for navn? Hvorfor utsettes det sånn? Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Synes det bare er tåpelig av dem å arrangere en konkurranse der de forbeholder seg retten til å velge noe annet enn vinneren. Uansett hvor dårlig vinnerforslaget er bør de stå løpet ut, ikke gi PC til én og navnet fra en annen. Lenke til kommentar
madsc90 Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 (endret) Det er jeg helt uenig i (på tross av at jeg er litt bitter etter et så close run)! Man så tidlig hvor enkelt det var å jukse i denne konkurransen, og det er grunn nok i seg selv for at en ikke automatisk kan velge vinneren. (det med juks er en annen diskusjon.) Når det gjelder lite igjen for den som kom med det faktiske vinnerforslaget (det som blir brukt til syvende og sist), kunne de gitt en premie til den bidragsyteren også. Det synes jeg ville vært fair. (Gitt at de ikke velger spillbar, noe som er hull i hodet (hvilket også er en annen diskusjon )) Endret 26. februar 2009 av madsc90 Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Tipper en vinner har blitt valgt, og han/hun har fått premien. Men de gidder ikke å annonsere hvem vant, særlig etter alt dette tullet som har pågått om juksing osv....kan du tenke deg hvordan ungene vil hyle og suttre når en vinner blir nevnt? Nei, la dette bare dø stille ut og dropp det. Noen har vunnet, gratulerer hvem det måtte være. Move along, nothing to see here. Lenke til kommentar
madsc90 Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Vinneren av avstemningen er annonsert! Det var spillbar som fikk PCen... Hvilket navn som faktisk blir tatt i bruk er ikke kunngjort, hvilket vi venter på. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Selve profileringen er vel det de jobber med nå, men som sagt har de lite mannskap så det er forståelig at ting tar tid. Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Den nye spillsiden skal hete Spillverket og det jobbes intens med lanseringen. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Den nye spillsiden skal hete Spillverket og det jobbes intens med lanseringen. haha, så dere premierer førsteplassen og tar navnet til andreplassen. For en konkuranse dette har vært.. høl i huet er mildt sagt. Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Yay, spillverket... Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Spillverket er milevis bedre enn spillbar, så dette gikk ikke så ille. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg