Hrodebert Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Neste gang kan premien være en dorullnisse. Virker som disse flotte premiene bringer frem det verste i folk. Til tross for at også undertegnede har ment at konkurranse var dårlig formulert. Spillbar er forøvrig et elendig valg. Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 http://www.tek.no/hvaskaljeghete hvaskaljeghete Det hadde vært litt kult;) Det måtte isåfall være tek.no/hvaskaljeghete, ikke hvaskaljeghete.no. Den siden finnes alt... (Navnekonkurranse fra Tine... Finn på navnet til den nye Tine-juicen og vinn en ferie-tur... ) Lenke til kommentar
Lionel_Luthor Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Hehe.. Jeg klarte ikke og komme på noen navn som ble på listen, men spillbar er totalt elendig, samme med Aspill.. Jeg likte Spillguru av de alternativene som var der, men det er vell forskjellige fra person til person hva dem liker.. Fragit var også litt bra.. Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 (endret) Fragit var også litt bra.. Takk, takk. Gamelife.no var forøvrig den siste som ikke kom med i første avstemming. Crappers... Endret 13. februar 2009 av Orjanp Lenke til kommentar
SinIC Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 (endret) spillbasen.no ? Blir det Spillbar.no blir jeg våt i øyekroken... Endret 13. februar 2009 av SinIC Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 (endret) GamesRUs.no, som i ToysRUs. Kan ikke bare noen sette opp en poll med de samme navnene. TEK vil sikkert slå ned på det tipper jeg. Kan ikke skjønne annet enn at dersom avstemmingen har fått uvanlig mange unike treff, så er det selvsagt noe merkelig. Også rimelig dårlig at det er mulig med direktelink til en stemme uten at det kontrolleres at stemmen kommer via klikk fra stemmesiden. Der er det gjort så mange åpenbare feil, at det nesten er flaut at det er en side om omhandler teknologi. Hadde skjønt det dersom det var Cubus som hadde gjort feilene. Beklager TEK. Får håpe dette ikke er representativt for det tekniske nivået redaksjonen besitter pr. dags dato. Skjønt kvaliteten på artiklene har jo vært dalene de siste årene. PS. Når det i tillegg slenges ut beskyldninger om at vi kritiserer kun er dårlige tapere, vel det er lavmål. Men det er kanskje der TEK er endt opp... Ørjan... Endret 13. februar 2009 av Orjanp Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 (endret) Hvis tek kan velge å ikke bruke vinneren, betyr det at de ikke liker alle forslagene? Hvorfor har de da valgt de? De hadde flere tusen forslag å velge mellom, skulle tro de velger forslag de har lyst på. Hvis jeg lar en person velge mellom 5 ting jeg skal spise, men jeg beholder retten til å spise det jeg vil hvis han velger feil så er poenget borte. Endret 13. februar 2009 av Bruktbilen Lenke til kommentar
Zelkin Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Juksemaker! Spillverket er et teit navn også. Denne "spillsiden" mister i alle fall meg som "leser". Totalt meningsløst, vås, og tullball å dra denne såkalte "konkurransen" så lenge. For enkelte med erfaring tar det sikkert 1-2 dager å snu opp ned på denne listen..Hva gjør Tek.no da? Hvordan i all verden skal man luke ut "riktige"stemmer kontra jukse"stemmer"... Sjelden jeg gidder å engasjere meg så jevli, men dette er drøyt. Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Hvis tek kan velge å ikke bruke vinneren, betyr det at de ikke liker alle forslagene? Hvorfor har de da valgt de? De hadde flere tusen forslag å velge mellom, skulle tro de velger forslag de har lyst på. Hvis jeg lar en person velge mellom 5 ting jeg skal spise, men jeg beholder retten til å spise det jeg vil hvis han velger feil så er poenget borte. Nei nei! Du misforstår totalt. De forslagene som ikke er med er "useriøse". Lenke til kommentar
MOO- Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Aha, jeg trodde de valgte de mest useriøse blant top 20 jeg.. Lenke til kommentar
goldkarma Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 er jo innlysende nå hvorfor spillverket.no skyter til værs Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Utrolig godt gjennomført opplegg dette her. Lenke til kommentar
iMono Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Idiotisk at "Virtuell" ikke er på listen. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 (endret) er jo innlysende nå hvorfor spillverket.no skyter til værs Forstår ikke helt relevansen i de tre øverste i søkebildet ditt Goldkarma, siden du tar med dem i skjermskuddet ditt. Det er søkeresultatene under som viser den type juksing jeg har forsøkt å forklare hele veien her. Som ant. har forekommet i litt mer raffinerte former på spillbar.no. Som eks. å ikke være så dumme å gi ut den orginale URLene ( som heller aldri skulle vært vist i konkuransen ) i sine jukseforsøk og dermed ikke avsløres så lett. Men uansett er det topp at man nå har avslørt juksing i denne konkuransen. EDIT: Jeg lurer forøvrig på om goldkarma ble litt nervøs... Endret 15. februar 2009 av Theo343 Lenke til kommentar
goldkarma Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 (endret) Forstår ikke helt relevansen i de tre øverste i søkebildet ditt Goldkarma, siden du tar med dem i skjermskuddet ditt. Jeg lurer forøvrig på om goldkarma ble litt nervøs... var ingen relevanse i de 3 øverste linkene. bilder er bare ikke kutta nervøs for hva da? hva har jeg å være nervøs for? Endret 15. februar 2009 av goldkarma Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 (endret) Det er fordi goldkarma virker veldig opptatt av spillbar.no og at noen andre nærmet seg fort. Men som sagt løse spekulasjoner og meningsytrninger. Men uansett, den som jukset med spillverket.no her må ha sittet med trusa over hodet, det var virkelig teit utført. Så good catch der goldkarma. Det blir vel diskvalifisering for spillverket.no vil jeg tro. Endret 15. februar 2009 av Theo343 Lenke til kommentar
goldkarma Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Det er fordi goldkarma virker veldig opptatt av spillbar.no og at noen andre nærmet seg fort. Men som sagt løse spekulasjoner og meningsytrninger. Men uansett, den som jukset med spillverket.no her må ha sittet med trusa over hodet, det var virkelig teit utført. Så good catch der goldkarma. Det blir vel diskvalifisering for spillverket.no vil jeg tro. vel, jeg kan avkrefte at jeg har noe som helst med spillbar.no å gjøre det var 4chan-skjermbildet på forrige side som ga meg ideen å søke opp den søkestrengen jeg brukte, så all kudos til vedkommede som oppdaget det Lenke til kommentar
madsc90 Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 (endret) Beklager at jeg ikke har postet om dette før. Jeg har vært uten internettilkobling, og har ikke fått det med meg. Det er jeg som har Spillverket-forslaget, og jeg synes det er veldig synd at noen har jukset på vegne av Spillverket.no! Jeg kan med hånden på hjertet si at jeg ikke engang har vært på 4chan.org. Jeg har imidlertid bedt venner og familie om å stemme på meg, og trudde at det er derfor Spillverket fikk så god oppslutning, frem til jeg sjekket forumet. Hvem som har gjort det har jeg ikke peiling på. De fleste jeg har bedt om å stemme på meg har ikke peiling på data i det hele tatt. Jeg håper virkelig ikke at dette har hatt stor innvirkning på stemmetallene! Har det det? Jeg har inntrykket av at folk liker Spillverket også, jeg.. Har hørt en del bra om det her i forumet, samtidig som jeg liker det veldig godt selv. EDIT: Jeg prøvde å finne det selv, men fikk bare 404. Allikevel stiger stemmene, så jeg tror, og håper, at det ikke var så vellykket. Uansett: På vegne av Spillverket til alle som stemmer spillverket; vennligst ikke juks! Du ødelegger sjansene til spillverket (og mine) til å vinne. La oss heller ta det ærlig og redelig! Endret 16. februar 2009 av madsc90 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg