Breidablik Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 (endret) Kan dere ikke bare kalle siden for Terje da, så er vi ferdig med denne farsen! Eller "Torje"? Et MYYYE finere navn, det da Endret 12. februar 2009 av Breidablik Lenke til kommentar
Gjest Slettet+190324 Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Jeg føyer meg i rekken over de som mener at spillbar.no er et elendig navn. Blir flau om dette blir det nye navnet på spillseksjonen til Tek.no. Lenke til kommentar
Whalecore Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 www.terje.no Det hadde slått så an! Tenk alt med gratis PR! Alle hadde løpt rundt å ledd av det hele dagen. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Er det ingen av dere som har kjøpt alle 20 domenenavnene enda ?(kan jo tjene en slant på an tek.no blir nødt til kjøpe vinneren tilbake...) Edit: Mange mindre bra forslag... tek.no nettet burde få en uniform navngiving av alle sidene sine. Det er litt vanskelig å tjene penger på domene spekulasjon. Du må faktisk ha et innhold på siden og helst etablert den. Hvis det er tydelig at du har kjøpt domene for å tjene penger på at tek.no måtte kjøpe det av deg. Så hadde du tapt en evt rettsak Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 spillbar.no er et forferdelig dårlig navn. Håper noen gjør noe med dette problemet, det er åpenbart juks bak dette, det kan umulig være så mange som synes det er det beste navnet? Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Jeg synes. Litt bastant å bruke ens egen mening og så si at det er juks. Lenke til kommentar
Jove Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Vet ikke om det er tatt opp, har ikke lest alle innlegg. Jeg skulle ønske det ble et kort og enkelt navn. hw+ctrl/enter. akam+ctrl/enter. amobil samme der. enkle korte adresser. Skulle ønske det ble agamer eller noe lignende. Det ville stå i stil med akam og amobil. Eller Aspill, til nød. Virker som det er alt for lett å jukse på stemmingen. Jeg stemte, og så falt nettet mitt ut. Koblet opp på nytt, og fikk stemme igjen. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Har av en eller annen grunn fått muligheten til å stemme hele tre ganger.. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Har av en eller annen grunn fått muligheten til å stemme hele tre ganger.. Alle får nok det ser det ut til. Jeg får nye stemmer hver gang jeg restarter pcen tydeligvis. Håpløst opplegg Lenke til kommentar
genesis Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 (endret) Jakoozie, det er ikke så "rart" om man leser inlegget med ett åpent sinn.Neste gang som i "når-man-skal-bruke-avstemmning"... Endret 7. januar 2014 av Zeph Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Har av en eller annen grunn fått muligheten til å stemme hele tre ganger.. Alle får nok det ser det ut til. Jeg får nye stemmer hver gang jeg restarter pcen tydeligvis. Håpløst opplegg De fleste ISPer har jo en lease-tid som gjør at du ikke får forskjellig IIP hver gang du restarter. Uteover å kreve innlogging, så er det vansklig å hindre at folk kan stemme flere ganger når de får forskjellig IP fra gang til gang. AtW Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Får vi servert kaffe i denne baren så er det greit Lenke til kommentar
Dumrian Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Spillbar.no? Synes Aspill.no eller tek.no/spill skulle blitt gjeldene... Lenke til kommentar
OnetroM Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Jeg har spurt 5 ganger før i denne tråden uten svar: Hva er greia med ned "A" i navnet? Agamer, Akam osv. Lenke til kommentar
unik42 Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 ...eller ahw, nei. Der er det ikke a foran. Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 "akam" kan jeg til en viss grad skjønne. Jeg har blitt vant med det og syns faktisk det er fengende. Amobil er ikke like bra og agamer hadde blitt bak mål. Spillbar høres ikke ut som en seriøs spillside. Lenke til kommentar
MOO- Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Blir lei meg om spillbar.no blir det nye navnet Det er rett og slett elendig :S Men likevel er det blitt stemt opp i skyene, Lan-gjeng som har hatt det morsomt med å skifte Ip eller? Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Skjønner ikke hvordan Spillbar kan være blant top20, det er rett å slett et elendig navn. Da hadde det vært mye bedre om siden hadde hett Aspill.no Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Skjønner ikke hvordan Spillbar kan være blant top20, det er rett å slett et elendig navn. Da hadde det vært mye bedre om siden hadde hett Aspill.no De har allerede domenet så da er det like greit å ha det med i avstemningen >.> Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Domenet ble vel ordnet etter at det ble bestemt at Spillbar skulle være med. Skjønner ikke hvorfor avstemmingen ble gjort mellom registrerte brukere med f.eks. minimum 25 innlegg på det tidspunktet avstemningen startet. Hadde redusert sannsynligheten for juks til et minimum. Ørjan... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg