Matsemann Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Men dere, Spillbar.no, som ligger øverst, er allerede kjøpt.. x) Av Edda. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 He, he ... Edda Media eier allerede de to øverste, men langt fra alle de 20 forslagene. Jeg regner da med "avstemmingen" går i favør til et av de allerede innkjøpte domenenavnene. Nifty rules in this election... Lenke til kommentar
Beef Supreme Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Hvem i alle dager har bestemt at dette var de 20 beste? Var et par bra der, men de fleste var helt ubrukelige synes hvertfall jeg. Lenke til kommentar
Anti LFC Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Eventuelt bare gjøre det selv, Sajkow? Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 (endret) Spillbar.no? Kan ikke si annet enn at det er et elendig forslag. Høres overhodet ikke ut som en seriøs spillside. Har tungt for å tro at dette er de 20 beste forslagene som ble sendt inn. Er maks et par av dem som er brukbare etter min mening. Endret 11. februar 2009 av qweac Lenke til kommentar
Patience Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Oppfordring til juks er fjernet! Lenke til kommentar
OnetroM Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Det at man ser antall stemmer kan være en like stor faktor for Spillbar som evt juks. Lederen ligger alltid på topp og er det første forslaget man ser. Forslag med få stemmer er per def dårlig og man velger underbevisst noe fra toppen. Etterhvert som stemmene kommer inn blir avstanden ned større og større og den psykologiske effekten tiltar. Dette blir en selvforsterkende effekt og hadde kanskje endt annerledes om et av de andre forslagene hadde fått noen fler stemmer tidlig i runden. At TEK-gjengen ikke avsluttet denne konkurransen og satt den på hold er for meg en stor gåte. Nå er det nesten for sent, og de har brent endel bruer som blir vonde å bygge opp igjen. Synd det skulle være så kontroversiell avstemning om et såpass viktig navn. Nå ender vi faktisk opp med et navn som allerede er i bruk hos andre aktører. Lenke til kommentar
Sigurdl Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Kva med spillern.no Gamern.no Gamers.no Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Hva med å innse at det ikke lenger er mulig å sende inn forslag? Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Jeg har lyst å skrive noe barnslig som oppfordring av boikott av den nye siden, men det blir uansett drøyt. I praksis kommer jeg neppe til å sjekke den ut mer enn et par ganger i året, og det pga det ELENDIGE nivået på artiklene i tek-nettverket den siste tiden. Jeg reagerte før på folk som klaget over dårlig oversatte artikler som var nesten ren avskrift eller oppsummeringer, men har nå innsett at det er tilfelle. Kulturo og gamer er borte. Er det redaksjonelle nivået høyt nok til å gidde å bruke mer tid her? Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 poenget var at spillbar.no skjøt ekstrem fart fra første stemme. Ellers hadde jeg ikke vært så skeptisk som jeg ble når den rundet 200 stemmer på kort tid. Lenke til kommentar
ConeX Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Glem hele greia, gamer.no lever fortsatt. Håper ikke folk gir opp på dem. Lenke til kommentar
Whalecore Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Kulturo og gamer er borte. Gamer er faktisk 100% oppe og går skal jeg si deg! Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Et tulleinnlegg er fjernet. AtW Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Spillbar.no? Utrolig at det navnet ligger så høyt på listen. Ble tek.no/spill på meg. Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 (endret) Foreslo Spillbar.no, men var for sent ute. Crap. Foreslo også Playgarden.no, Gamegarden.no samt en til jeg ikke husker navnet på. De kom ikke engang med på den første avstemmingen. Men jeg fikk med en på top 20, Fragit.no. Så det er ennå muligheter for å vinne et tastatur. To tastatur på 19 forslag. Ikke så dårlige odds. Ørjan... Endret 12. februar 2009 av Orjanp Lenke til kommentar
genesis Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 (endret) En ide til neste gang er å ikke vise antall stemmer gitt/fått for public imens avstemmingen pågår. Endret 7. januar 2014 av Zeph Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 En ide til neste gang er å ikke vise antall stemmer gitt/fått for public imens avstemmingen pågår. Rart at folk snakker om "neste gang". Som om navnet ikke er endelig ...? Tror ikke det blir så veldig ofte at denne siden skal ha navnekonkurranser. Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Kan dere ikke bare kalle siden for Terje da, så er vi ferdig med denne farsen! Lenke til kommentar
madsc90 Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Det er nok snakk om neste konkurranse generelt. Dessuten er det langt ifra bestemt at vinneren av denne konkurransen blir det faktiske navnet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg