BigJaffa Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Blir mykje bedre, ser ikkje ut som at oppdaterer sida heller med nye forslag. Mykje bedre vist alle hadde sendt inn sine bidrag til fredag, så får dei helga til å sjå over og plukke ut dei som er brukande til ein poll... Kunne ha hatt ein semi-finale og finale for å gjere det meir spennande. Lenke til kommentar
dannad Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Jeg foreslo: spillenheten.no Enkel og relativ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-INkUtP Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 lamer.no tek-ken.no spilling.no konsolltek.no Lenke til kommentar
Tor92 Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 gamebot.no spillgalskap.no Agame.no Gameplayers.no spillside.no norgame.no Ja, kreativiteten er ikke så stor. Men håper noe faller i smak Lenke til kommentar
Herindur Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Siden det er en side for spillelskende, hva med: ludofil.no? Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Blir mykje bedre, ser ikkje ut som at oppdaterer sida heller med nye forslag. Mykje bedre vist alle hadde sendt inn sine bidrag til fredag, så får dei helga til å sjå over og plukke ut dei som er brukande til ein poll... Kunne ha hatt ein semi-finale og finale for å gjere det meir spennande. Helt enig med deg, BigJaffa. Det hadde nok blitt den beste løsningen på dette... Lenke til kommentar
Inge90 Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Mitt forslag er spillkroken.no Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Tror jeg parkerer topp 5 forslag jeg Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Synest alle at "tek1" er så grusomt eller er det nokon som har innført ein personleg vendetta mot forslaget? Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 (endret) Synest alle at "tek1" er så grusomt eller er det nokon som har innført ein personleg vendetta mot forslaget? Ja, si det... Det ligger liksom -50 under alle andre forslag Endret 4. februar 2009 av Breidablik Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Hmm... spillvinkel.no wasd.tek.no gamers.no spawn.no spillfil.no Sendt inn for flere timer siden, men de sugde tydeligvis så ræv at hele redaksjonen spydde og blacklista mailadressa mi. Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 (endret) Liker ikke forslagene som spiller på Gamer.no, slik som f.eks. "agamer.no" og "tekgamer.no". Synes det kan være et nytt navn. Endret 4. februar 2009 av qweac Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 (endret) Jeg foreslo gaming.no, men fikk melding om at den allerede var foreslått. Det stod at jeg kunne stemme på den på listen nedenfor, men den var jo ikke der heller? Hmm... EDIT: Samme skjedde med spillplassen.no, den er heller ikke der.. BTW Zeph: Ja, tek1.no er virkelig ræva Endret 4. februar 2009 av This is David™ Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Hmm... spillvinkel.no wasd.tek.no gamers.no spawn.no spillfil.no Sendt inn for flere timer siden, men de sugde tydeligvis så ræv at hele redaksjonen spydde og blacklista mailadressa mi. Hahahaha!!! :!: Vet ikke helt hvorfor, men jeg måtte bare le litt av det der Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Steike, jeg tenkte noe så kjedelig som gametek.no. Men ser noen har vært raskere enn meg. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Jeg foreslo gaming.no, men fikk melding om at den allerede var foreslått. Det stod at jeg kunne stemme på den på listen nedenfor, men den var jo ikke der heller? Hmm... EDIT: Samme skjedde med spillplassen.no, den er heller ikke der.. Sannsynligvis har andre kommet med samme forslag, men det har blitt avslått. Lenke til kommentar
krispo-runar Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 hmm, uansett hva jeg sender inn kommer det bare at navnet er tatt fra før av:( Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg