madsc90 Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 håpløs diskusjon i grunn etter som alt bare er spekulasjoner. alt i alt er det opp til arrangørene å avgjøre vinneren, og sjekke etter fusk. Det som er synd, er at det ikke er opp til arrangør å avgjøre vinneren! Dessuten virker det ikke som de har ambisjoner om å sjekke etter fusk heller, ettersom de valgte denne metoden. Kanskje lar de det gå for å booste antall treff på siden? *Skuffet* Lenke til kommentar
goldkarma Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Du registrerte deg idag og har bare svart i denne tråden... det stemmer. og poenget er? at det er jeg som står bak spillbar.no? diskusjonen engasjerte meg, og jeg registrerte meg for å svare. er det ikke slik et forum fungerer? Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Skjønner bare ikke hvorfor mener det er fusk? Forslaget er såpass mye bedre etter min mening, at jeg absolutt ser hvordan det kan ha fått så mange stemmer. Spekulasjoner og forhåndsdømming er lavmål. Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 (endret) lykke til uansett hvem som vinner den laptopen. jeg personlig avskyr laptops, så her finner man ikke et spor av misunnelighet Du registrerte deg idag og har bare svart i denne tråden... var egentlig det jeg siktet til. Men høres mer ut som en annen er bak spillbar eller ihvertfall god kompis... Endret 11. februar 2009 av morgan_kane Lenke til kommentar
madsc90 Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Der er helt ok at du mener det er bedre enn andre forslag. Selv mener jeg Spillverket.no er best. Poenget er at det er ikke "like mange stemmer som de andre til sammen" bra! Dessuten er tempoet det får stemmer helt sikkert mye større enn antall lesere det i det hele tatt er på tek.no. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 (endret) Er det ingen av dere som har kjøpt alle 20 domenenavnene enda ? (kan jo tjene en slant på an tek.no blir nødt til kjøpe vinneren tilbake...) Edit: Mange mindre bra forslag... tek.no nettet burde få en uniform navngiving av alle sidene sine. Endret 11. februar 2009 av Slettet-Pqy3rC Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Er det ingen av dere som har kjøpt alle 20 domenenavnene enda ?(kan jo tjene en slant på an tek.no blir nødt til kjøpe vinneren tilbake...) Jeg kjøpte nesten spillbar.no Men hadde ikke org. nr mitt på handen Bra det ikke bare var jeg som reagerte på han som registrerte seg i dag kun for å "humanisere" spillbar-maestroen. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 årsaken til at vi mener et er fusk er: 1. det er for lett å jukse 2. stemmen økte mye i starten 3. stemmene økte jevnt hele tiden på akkurat det forslaget omtrent som "clockwork". Etc. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 årsaken til at vi mener et er fusk er: Spiller ingen rolle om det er fusk (for andre enn de som har forslag på lista), dette kalles reklame. En skaper bare blest om et nytt nettsted. Lenke til kommentar
goldkarma Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Bra det ikke bare var jeg som reagerte på han som registrerte seg i dag kun for å "humanisere" spillbar-maestroen. standard paranoia og mistenksomhet. alle n00bs må jo ha en suspekt agenda for å registrere seg og ta del i en diskusjon. er jo heeelt klart at spillbar-jukseren er meg Lenke til kommentar
goldkarma Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Nå virker det som det er du goldkarma. (gjørr narr over at det er en selv..) jaja, samma det. får tro det dere vil. i så fall har jeg iaffal gitt noen instruksjoner i hvordan man kan ta "meg" i denne "fuskinga". Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 (endret) portscanning mot en IP vil ikke avsløre juks i en IP basert avstemning. Endret 11. februar 2009 av Theo343 Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Nå virker det som det er du goldkarma. (gjørr narr over at det er en selv..) jaja, samma det. får tro det dere vil. i så fall har jeg iaffal gitt noen instruksjoner i hvordan man kan ta "meg" i denne "fuskinga". Jeg kjenner godt til metoden med å distansere seg fra aktiviteter man selv driver med Jeg har vært tenåring og vil kalle meg for avansert løgner. Lenke til kommentar
goldkarma Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 portscanning mot en IP vil ikke avsløre juks i en IP basert avstemning. portscanning kan underbygge mistanker om massiv proxy-misbruk Lenke til kommentar
madsc90 Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 årsaken til at vi mener et er fusk er: Spiller ingen rolle om det er fusk (for andre enn de som har forslag på lista), dette kalles reklame. En skaper bare blest om et nytt nettsted. Hvilket jeg synes er tragisk av tek.no. En oppklaring er etterlengtet, Howard... Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 (endret) Og at man ønsker å innbille seg at juksingen er ens gyldne karma. portscanning mot en IP vil ikke avsløre juks i en IP basert avstemning.portscanning kan underbygge mistanker om massiv proxy-misbrukProxy missbruk er nok bare en av metodene(om den så er) som benyttes i denne juksingen, dermed vil den ikke være massiv Endret 11. februar 2009 av Theo343 Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 portscanning mot en IP vil ikke avsløre juks i en IP basert avstemning. portscanning kan underbygge mistanker om massiv proxy-misbruk Det er greit nok å lange ut om alle mulige måter "noen" kan bli tatt på, når man er nesten sikker på at de ikke kommer til å bli tatt i bruk Lenke til kommentar
goldkarma Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 *riste på hodet* som sagt, håpløs diskusjon Lenke til kommentar
Maerl1d Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 (endret) Jeg synes Spillverket.no er fint... Er det du som sendte det inn? Jeg liker det selv. Er på en måte seriøst nok, samtidig som det ikke spiller på eksisterende navn. Er litt tragisk å ende opp med gamer.no +- et par bokstaver. Samtidig er det enkelt å huske og å skrive. Jeg trodde det var meg.. Helt intill jeg så en bokstav til fra mailen. Jeg tror jeg la inn et lignende forslag, men har glemt hva det var.. Men dere, Spillbar.no, som ligger øverst, er allerede kjøpt.. x) Endret 11. februar 2009 av Maerl1d Lenke til kommentar
madsc90 Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Flott:P Ble litt nervøs da du snakket så varmt om det:P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg