Gå til innhold

Konkurranse: Hva skal jeg hete?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
8k er jo meget imponerende!!! Men jeg går ut i fra at nesten 50% av disse ikke er brukelig, enten pga forslaget i seg selv. Eller domenet var opptatt/ikke .no

Jaja, da er det bare å vente og se hvem som har fått forslaget sitt godkjent! =)

Jeg tror vi må regne med etter å ha lest denne tråden at mer enn 50% av forslagene er ubrukelige :p

Lenke til kommentar
Bare et spørsmål: hvorfor er GFX.no med? Hvis ikke jeg tar feil står Gfx for Graphics og det passer da ikke inn som et navn for en spill side. I allefall nå syntes jeg at bare Spillverket og Aspill er bra så står mellom dem for meg.

Så grafikk er ikke en del av spill? ;) Neida, det er helt sikkert delte meninger om hva som passer som et navn på en spillside :)

Lenke til kommentar

Jeg sitter og trykker hvert F5 hvert femte sekund og jeg legger merke til at de øverste får stadig flere stemmer. Dette er jo for så vidt naturlig siden de beste forsalgene gjerne blir liggende øverst, men jeg tror det ligger noe i at folk legger merke til disse nettopp fordi de ligger øverst. Jeg tror det hadde vært greit å ikke sortere listen på antall stemmer.

Jeg poengterer også at jeg ikke har noen forslag på denne listen, så det er ikke av egeninteresse at jeg foreslår dette.

Lenke til kommentar

Uavhengig av om ingen av mine forslag kom med var det faktisk ikke så mange jeg likte her, måtte tenke hardt for å velge ett og jeg stemmer på spillverket.no. Synes ikke noen av "gamer"xxx kombinasjonene som var valgt ut var noe gode så da gikk jeg for en norsk "theme" i min stemme.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Så vidt eg vet så er jo Ludo latinsk for "spill"... og etter det som eg har sjekket på internett så er "LUDOS" latinsk for "å spille"... Å kombinere det med ludo brett spillet er jo en ting, men det kan jo assosieres med masse annet, og eg tenker at det er kanskje på tide at ordet blir assosiert med noe annet enn brettspillet, altså EG likte forslaget :p

Lenke til kommentar

Kan ikke si at jeg er videre imponert over alle forslagene som er nominert.. Spillbar.no likte jeg, det har jeg faktisk foreslått selv (men er ikke min mail som står der..)

Spesielt må jeg si at tek.no/spill IKKE burde kommet med. Det viser litt for mye sparsommelighet fra redaksjonene. Jeg synes det blir litt for enkelt.... Men men, får satse på at jeg vinner en trøstepremie da :D Jeg sendte inn ca 20-30 forslag. Så jeg har jo en liten promille's sjangse for å vinne :D

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...