bIsk0p Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 8k er jo meget imponerende!!! Men jeg går ut i fra at nesten 50% av disse ikke er brukelig, enten pga forslaget i seg selv. Eller domenet var opptatt/ikke .no Jaja, da er det bare å vente og se hvem som har fått forslaget sitt godkjent! =) Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 8k er jo meget imponerende!!! Men jeg går ut i fra at nesten 50% av disse ikke er brukelig, enten pga forslaget i seg selv. Eller domenet var opptatt/ikke .no Jaja, da er det bare å vente og se hvem som har fått forslaget sitt godkjent! =) Jeg tror vi må regne med etter å ha lest denne tråden at mer enn 50% av forslagene er ubrukelige Lenke til kommentar
in-ura Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 tek.spiller.no var mitt foreslag Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 tek.spiller.no var mitt foreslag Ikke ta det ille opp, men jeg håper inderlig at du ikke får premie for noe slikt. Jeg har poengtert det før, men understreker det ytterligere. Lenke til kommentar
unik42 Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Og hvor mange er skuffet over at forslagene sine ikke er kommet med? Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Sånn, da har jeg avgitt 37 stemmer! Flipper! Stemte kun én gang, og det på ASpill.no. I ettertid så synes jeg dette ligner litt mye på Ass-Pill.no… Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Bare et spørsmål: hvorfor er GFX.no med? Hvis ikke jeg tar feil står Gfx for Graphics og det passer da ikke inn som et navn for en spill side. I allefall nå syntes jeg at bare Spillverket og Aspill er bra så står mellom dem for meg. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Håper seriøst at spillbar.no vinner, alle andre er tragiske forslag. Og nei, det er ikke jeg som foreslo den. Lenke til kommentar
Howard Skrevet 10. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2009 Bare et spørsmål: hvorfor er GFX.no med? Hvis ikke jeg tar feil står Gfx for Graphics og det passer da ikke inn som et navn for en spill side. I allefall nå syntes jeg at bare Spillverket og Aspill er bra så står mellom dem for meg. Så grafikk er ikke en del av spill? Neida, det er helt sikkert delte meninger om hva som passer som et navn på en spillside Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Jeg sitter og trykker hvert F5 hvert femte sekund og jeg legger merke til at de øverste får stadig flere stemmer. Dette er jo for så vidt naturlig siden de beste forsalgene gjerne blir liggende øverst, men jeg tror det ligger noe i at folk legger merke til disse nettopp fordi de ligger øverst. Jeg tror det hadde vært greit å ikke sortere listen på antall stemmer. Jeg poengterer også at jeg ikke har noen forslag på denne listen, så det er ikke av egeninteresse at jeg foreslår dette. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 (endret) Uavhengig av om ingen av mine forslag kom med var det faktisk ikke så mange jeg likte her, måtte tenke hardt for å velge ett og jeg stemmer på spillverket.no. Synes ikke noen av "gamer"xxx kombinasjonene som var valgt ut var noe gode så da gikk jeg for en norsk "theme" i min stemme. Endret 10. februar 2009 av Theo343 Lenke til kommentar
olz Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 uff, var vanskelig å stemme...som theo seie, va få som ramla i smak Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Hva er greia bak ludos? Har det en sammenheng med brettspillet Ludo? Vet ikke helt jeg, ikke så mange jeg likte der. Men handler vel om tilvenning. Lenke til kommentar
SubtleINC Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Mange dårlige forslag her. Er enig i at det ikke burde vises hvilket forslag som leder. Lenke til kommentar
Fjodo Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Så vidt eg vet så er jo Ludo latinsk for "spill"... og etter det som eg har sjekket på internett så er "LUDOS" latinsk for "å spille"... Å kombinere det med ludo brett spillet er jo en ting, men det kan jo assosieres med masse annet, og eg tenker at det er kanskje på tide at ordet blir assosiert med noe annet enn brettspillet, altså EG likte forslaget Lenke til kommentar
II-COCO-II Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Herregud... disse forslagene er top 20? Virker som dere har gått igjennom 100 av 8k forslag. Er lei for å gi min mening, men dette sugde brutalt. Mildt sagt overaska over hvor dårlig dette ble. Haha stuslig Ludos og Aspill, lykke til! Lenke til kommentar
CryDude Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Hva i?? Mitt forslag kom ikke med i det heletatt. Nei dette var dårlig av tek.no. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Kan ikke si at jeg er videre imponert over alle forslagene som er nominert.. Spillbar.no likte jeg, det har jeg faktisk foreslått selv (men er ikke min mail som står der..) Spesielt må jeg si at tek.no/spill IKKE burde kommet med. Det viser litt for mye sparsommelighet fra redaksjonene. Jeg synes det blir litt for enkelt.... Men men, får satse på at jeg vinner en trøstepremie da Jeg sendte inn ca 20-30 forslag. Så jeg har jo en liten promille's sjangse for å vinne Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 tragiske forslag fremdeles. velger å ikke stemme og går over til gamer.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg