Gå til innhold

Konkurranse: Hva skal jeg hete?

Anbefalte innlegg

Joda, Goodall. Hadde de gjort det "rett" fra starten av. Så kunne kanskje din metode virket. Men nå måtte de finne ut en annen måte å gjøre dette på, og jeg synes løsningen er akseptabel, though kanskje ikke optimal. Det jeg liker best med dette, er jo at alle forslag som har blitt "godkjent" Dvs .no og ledig osv.. De kan vinne en av to trøstepremier ;D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nå tror jeg seriøst ikke alle forslagen folk skriver her er forslagene de har sendt inn!

Nja når de som driver siden BLÅSER ut om at kom med forslag og vinn en fantastisk premie, så burde de i hvertfall gitt folk tilbakemelding om hvorfor ditt forslag ikke ble med!

Hvis noen sender inn fdkigl.n berpgh45reufdhcvbnufghid.NO som et forslag så KLART at et sted går grensen for hva som skal aksepteres!

Jeg tror når de slenger ut en slik premie de gjør så må de regne med at de får ikke bare inn 3 stemmer. De burde ha sett for seg at 1000 vis av stemmer ville dette inn. Hadde jeg bare fått et automatisk svar tilbake på mail om ditt forslag er regisrert så hadde jeg vært litt mere fornøyd i hvertfall

En ting er å vite at ditt forslag faktiskt er registert...da er det lettere å akseptere at det ikke er på forsiden, for da vet du at det har kommet dit det skal

Hvis de som driver siden skal ha så stor påvirkning av hva siden skal hete, synes jeg at det også blir litt dumt å premiere en slik gevinst

Sånn jeg tolker det er det vi brukere som skal komme med forslag og det brukerene likte best vil vinne. IKKE HVA DE SOM DRIVER SIDEN likte best

Å jeg har så stor tro på brukerne på dette forumet at INGEN her ville stemt frem 389ydfnjkfndskhgfuc.no som den nye gamer.no siden

De kunne faktisk f.eks gjort det så lett at de første 100 forslagene som kommer inn, er de som GJELDER! For så å slenge 10 navn i 10 puljer

Vinneren av vær pulje går med til neste runde 5 navn og 2 puljer

De 2 som står igjen går til finale å vips hadde vi hatt et nytt navn :D

Med denne og de andre postene dine de siste timene er du langt bak mål! Du kan ikke skrive slike innlegg og bli tatt alvorlig. Mye av det du skriver er direkte feil, annet er grunnet det at du ikke har lest artikkelen eller diskusjonen rundt den skikkelig. I tillegg er det overbruk av store bokstaver, samtidig som ordbruken er lavmål.

Når det gjelder forslag på listen med en annen epostadresse enn din egen, må du huske at de forslagene som faktisk kan brukes må ha ledige domener, og variasjon i store/små bokstaver gjør at man kan få positiv automatisk tilbakemelding, selv om noen andre allerede har sendt inn det samme forslaget.

Det er sendt inn mange tusen forslag. Skal redaksjonen sende ut en epost til hver enkelt som sender inn et forslag som kanskje nomineres? Da er det snakk om mange timer, hvis ikke dager, lenger tid før nominasjonslisten hadde vært klar. For ikke å snakke om dødtid.

Synes du virkelig det er rart at de som driver en side skal ha noe å si på hva den skal hete!? Jeg har ikke tenkt til å verdiggjøre det du sier angående det med et svar.

Når det gjelder godtro til forumbrukerene er det bare å ta en rask titt på lista over forslag! Den stinker av IP-juksing.

EDIT:

All respekt til redaksjonen som går igjennom forslagene og lytter til publikum. Jeg regner med at det har kommet inn betydelig flere enn 5000 forslag (spekulasjon). Håper dog at dere velger en annen avstemningsmetode for de 20, da denne varianten vil gi laptopen jeg sikler etter til den som er flinkest til å trikse med proxy o.l., hvilket ikke er meg :p

Endret av madsc90
Lenke til kommentar
All respekt til redaksjonen som går igjennom forslagene og lytter til publikum. Jeg regner med at det har kommet inn betydelig flere enn 5000 forslag (spekulasjon). Håper dog at dere velger en annen avstemningsmetode for de 20, da denne varianten vil gi laptopen jeg sikler etter til den som er flinkest til å trikse med proxy o.l., hvilket ikke er meg :p

Jada, kom med den! Ikke prøv å lure deg unna! Vi VET at du har kødda med IP-en! :mad:

Just kidding of course! :tease:

Lenke til kommentar

Hehe :p Jeg kan ærlig innrømme at jeg ikke vet hvordan man gjør det. :w00t: Selv om litt googling antagelig er det som skal til. Når det er sagt, så kan jeg innrømme at jeg har bedt et par bekjente å stemme på forslaget mitt (fortsatt ikke med IP-juksing), om de gjør det er en annen sak. I tillegg har jeg stemt på skolen et par ganger ved siden av PCen hjemme.

Dersom jeg blir nominert og jeg merker at de andre forslag drar fra, imidlertid, er det skummelt hvor nære den googlingen er, og jeg har ingen tvil om at vinneren i et slikt system vinner på nettopp IP-juksing.

Endret av madsc90
Lenke til kommentar
Hehe :p Jeg kan ærlig innrømme at jeg ikke vet hvordan man gjør det. :w00t: Selv om litt googling antagelig er det som skal til. Når det er sagt, så kan jeg innrømme at jeg har bedt et par bekjente å stemme på forslaget mitt (fortsatt ikke med IP-juksing), om de gjør det er en annen sak. I tillegg har jeg stemt på skolen et par ganger ved siden av PCen hjemme.

Ehm, må nok faktisk innrømme at det samme er tilfellet med meg... :blush::p

Lenke til kommentar

Siste oppdatering frå Howard:

Hei alle! Vi beklager at vi er på etterskudd med å få ut listen over de 20 o'berømte. Mengden forslag er rett og slett så ENORM - det er ikke lett å bli enige med oss selv :)

Men det jobbes på spreng utover kvelden - update to follow! :)

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Hei, bare en update fra redaksjonen: Det jobbes på spreng med å få på plass de 20 utvalgte forslagene. Det er imidlertid fortsatt åpent for å sende inn nye forslag - men vi stenger som tidligere annonsert denne muligheten i dag.

Ny poll vil komme opp så kjapt som mulig og blir annonsert på sidene våre - men vi kan dessverre ikke love noe med tanke på tidspunkt der foreløpig. Det som er sikkert er at det blir veldig spennende! :)

Redigert: Var visst nest siste. La til nytt sitat, skjulte det andre.

Endret av Torbjørn T.
Lenke til kommentar
Hei alle! Vi beklager at vi er på etterskudd med å få ut listen over de 20 o'berømte. Mengden forslag er rett og slett så ENORM - det er ikke lett å bli enige med oss selv :)

Men det jobbes på spreng utover kvelden - update to follow! :)

Hehe godt å se at det er mange gode forslag som gjør utvelgelsen utfordrende. Det er jo positivt. Ingen her har dårlig tid selv om det er et lite hylekor :p
Lenke til kommentar

Hei, vi er nå veldig nærme å ha klar de 20 forslagene som fremstår som mest spennende. Det er imidlertid ekstremt close race, det er mange veldig like forslag. Vi trenger noe mer tid og flere synspunkter før det er helt klart.

Den nye pollen vil dermed etter alt å dømme gå live først i morgen - det er ikke mange timer igjen av døgnet nå. Det er dumt og beklagelig, for vi lovet å ha dette klart i dag (mandag), men må bare se at vi har tatt oss vann over hodet hva angår antall innsendte forslag.

Det blir iallfall utrolig spennende å se responsen. Vi har fått inn mange knallgode forslag, og uansett hvem som vinner blir det en verdig vinner :)

Lenke til kommentar

megabits.no?

Ordet "megabit" ble jo brukt mye når man omtalte spill før, hvertfall når man snakket om SNES og Sega Genesis spill som kom i 8 megabit :) Det store var jo når Nintendo 64 kom med 64 Mbits spill, som Super Mario 64 :D Blir nok ikke like mye brukt når man snakker om nåtidens spill, men de fleste vet jo hva megabits vil si :)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...