Theo343 Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 igamer.no burde jo være topp *flire* Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Ja, ikke sant...? igamer.no er jo det beste og mest oppfinnsomme navnet jeg har sett noen gang! NAAAT Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Hehe, det går jo for det samme... Alt med i***** minner bare så ALT for mye om Apple... Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Haha! At igamer er på lista understreker bare poenget mitt. Se forresten på formateringen nå som listen er blitt så lang. Pinlig. µGamer hadde vært kult, hvis det var mulig Lenke til kommentar
madsc90 Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Har noen noen info på hvordan det ligger an med de 20? de skulle vel vært kunngjort nå? Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 ikke nødvendigvis det skulle komme løpet av mandagen og er jo hele 8 timer igjen av dagen så de har noen timer på seg. Lenke til kommentar
prysh Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 huff... rart at ingen liker igamer.no.. jeg som synes det var så flott.. neida.. det var for å påpeke at her kommer det til å pøse inn på med ultratette forslag. det beste er nok å gjøre det enkelt og heller satse på noe eget og som ikke gjenspeiler gamer.no.. Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Jeg for eksempel, synes Blåbærkake.no hadde vært elt perfekt, men jeg har på samme tid en følelse av at det ikke vil komme gjennom... Lenke til kommentar
Relaxo Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Nå fant jeg navnet Gamerson.no Sønnen til gamer.no Lenke til kommentar
CP-Monkey Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Nå fant jeg navnet Gamerson.no Sønnen til gamer.no "Jaaa..." Så blir det "grannygame"...lol... Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 (endret) Nå fant jeg navnet Gamerson.no Sønnen til gamer.no "Jaaa..." Så blir det "grannygame"...lol... Grannygame høres ut som en lyssky aktivitet som tilhører kategorien "Ting jeg har gjort sammen med bestemor som jeg IKKE forteller videre". Hva med tekphail.no? Endret 9. februar 2009 av tørrfisk Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Hva med tekphail.no? Bare sånn for å vise/hinte til denne konkurransen? Lenke til kommentar
CP-Monkey Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Grannygame høres ut som en lyssky aktivitet som tilhører kategorien "Ting jeg har gjort sammen med bestemor som jeg IKKE forteller videre". Finnes det en slik tråd? Hva med tekphail.no? What? Det må vel så og si inneholde "game*" eller "spill" ellers mister det litt av betydningen. Jeg skjønner for eksempel ikke bæret av hva tekphail.no betyr Lenke til kommentar
madsc90 Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 (endret) tror kanskje det er noe som tek-fail... Hvilket jeg synes er helt bak mål å si! Greit at denne avstemningen ikke funket, men de har da ordnet opp!? Dessuten er premiene eksemplariske. Jeg håper inderlig at jeg vinner, da både laptopen min og den stasjonære er over 6 år gamle, og jeg flytter på hybel til sommeren, hvor jeg ikke har plass til stasjonær. Jeg hadde allerede kjøpt en spill-bærbar, hadde det ikke vært for at jeg ikke har råd Sånn sett er denne konkurransen mitt i blinken. Bare håper at Spillverket er mitt forslag, fordi det tror jeg kan ha en sjanse. Endret 9. februar 2009 av madsc90 Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Neida, jeg mente ikke noe vondt med det (selv om det hørtes/så veldig slik ut ). Jeg er også veldig glad for denne konkurransen, og jeg liker den veldig godt! Så jeg beklager viss jeg var litt frekk... Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 (endret) iGames og likanes var en fleip ja hehe. Ellers kan man jo kanskje bruke nyegamer.no eller postgamer.no, ADgamer.no eller noe slik. Kanskje adhdgamer.no Endret 9. februar 2009 av Theo343 Lenke til kommentar
madsc90 Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 (endret) Selv kunne jeg gått for noe som omfgthebestgamingsite4mym8whoisan00bandandmymatewhois1337andmyselfwtfbbqmate!!!1one.no eller noe lignende:P Tror domenet er ledig :S Kanskje slengt inn roflcopter et sted også... Endret 9. februar 2009 av madsc90 Lenke til kommentar
Maerl1d Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Jeg for eksempel, synes Blåbærkake.no hadde vært elt perfekt, men jeg har på samme tid en følelse av at det ikke vil komme gjennom... Nei, nei.. Blåbærsyltetøy.no Da får du brukt både æ, ø og å.. (: Menne, go Spillverket.no! Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 (endret) www.theultimategamingsiteonthewholeworldwidewebforgamersofallcategorieslikehardcorefirstpl ershootinggameplayersandmassivemultiplayeronlineroleplayinggameplayersandstrategygameaddit dpeopleorjustthekindofpeoplethatvisites123spillsometimestoplaythenewestflashgamesbutanyway ouwilllikethissitesowelcomehere.no Denne kommer til å vinne uansett!!! Endret 9. februar 2009 av Breidablik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg