genesis Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 (endret) Perverst mange forslag her!Da konkurransen var helt fresh foreslo jeg gameportal.no, og rett etter å ha sendt forslaget fikk jeg med meg at noen hadde foreslått det litt lignende "gamerportalen.no".Det ga en viss pekepinn på hvor grusomt mange forslag det kom til å kommeborn2game.rolf! Endret 7. januar 2014 av Zeph Lenke til kommentar
nuppenipp Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 gamer, play og spill i navnet er bare så oppbrukt og lite innovativt. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 (endret) Bruk kjøkkenmaskin. Ha først i egg og sukker. Piskes til eggedosis. Hell oppi margarin og melk + alt det andre og bland godt sammen.Fylles i papirformer ca halvfulle.Stek 10-15 minutter på nederste rille ved 200 grader.Ha på glasur når de er kjølnet ned. Endret 25. september 2014 av Gjest Lenke til kommentar
[-GoMp-] Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Morsomt at ingen forslag får +, alle bare stemmer ned forslag som de ikke har sendt inn selv.. xD Spørs hvor bra dette fungerte? Lenke til kommentar
Relaxo Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Plz stem på tekipedia.no Jeg personlig syntes den er bra, for den veit alt om teknologi og spill er under teknologi Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Når i dag starter dette? Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Når i dag starter dette? Lurer jeg også på ... Lenke til kommentar
GLN Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 De må nok få samlet inn de siste forslagene, og sortere ut. Så ved middagstider kan vi vel begynne å håpe på å se en artikkel på fremsiden. Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Står det ikke at konkurransen varer til og med 16. februar da? Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 (endret) gamer, play og spill i navnet er bare så oppbrukt og lite innovativt. Helt enig. Syns det er latterlig at mange bra forslag ikke er med på listen Konkurransen= Epic phail. Endret 9. februar 2009 av tørrfisk Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 dårlig at mitt fantastiske www.skjermstas.no ikke er med på lista. haha. På den seriøse siden, lei av alle play og gamer-forslagene.. Ikke veldig nytt. Lenke til kommentar
Sajkow Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Herregud, folkens, det er da klart at "hva skal jeg hete" er det beste forslaget til nå! Ellers kan dere stemme på spillutopia.no Ruller meget fint av tungen og skrives enkelt inn, samt at den har en utopisk klang ;-) Lenke til kommentar
QBab Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Likte veldig godt spillbar.no Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Likte veldig godt spillbar.no Er enig der, men synes en engelsk version som GamePlay.no hadde vært bedre....skulle bare ønske at jeg hadde det forslaget. Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Likte veldig godt spillbar.no Er enig der, men synes en engelsk version som GamePlay.no hadde vært bedre....skulle bare ønske at jeg hadde det forslaget. Hvorfor? Er det ikke nok harry-engelsk i den norske nettverdenen fra før? En norsk spillside trenger absolutt ikke et engelsk navn. Det er min mening. Ironisk nok foreslo jeg "thrill.no". Lenke til kommentar
Splius Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 www.spillway.no er jo det mest geniale forslaget! spillway er jo også engelsk for kloakk! Lenke til kommentar
Templos Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Ett forslag: www.leikr.no Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Hvor blir de av den nye voten!?!? :S Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Likte veldig godt spillbar.no Den har også jeg gitt en del +++ Howard er inne og myser på tråden nå. *vente i spenning* Lenke til kommentar
Howard Skrevet 9. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2009 Hei, bare en update fra redaksjonen: Det jobbes på spreng med å få på plass de 20 utvalgte forslagene. Det er imidlertid fortsatt åpent for å sende inn nye forslag - men vi stenger som tidligere annonsert denne muligheten i dag. Ny poll vil komme opp så kjapt som mulig og blir annonsert på sidene våre - men vi kan dessverre ikke love noe med tanke på tidspunkt der foreløpig. Det som er sikkert er at det blir veldig spennende! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg