Gjest Slettet-qfohT7 Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 (endret) Edit: Zevz forslag om PlanetX var jo gull da. Men som Gamer- , SciFi OG Terry Pratchett -nerd er det mulig jeg ikke rpresenterer noen stor gruppe.. Hehe.. spill er vel fortsatt sett på som en "nerde-aktivitet" eller ? I så måte er du nok veldig representabel Endret 4. februar 2009 av Slettet-qfohT7 Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 I det ene øyeblikket har et alternativ +6 stemmer, og to minutter senere -1. Dårlig idé med negative stemmer ja. Lenke til kommentar
Mountain Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Jeg foreslår at dere i Tek restarter pollen og kutter den negative stemmeretten. Det blir bare tull. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 (endret) I det ene øyeblikket har et alternativ +6 stemmer, og to minutter senere -1. Dårlig idé med negative stemmer ja. De burde vel ha visst at dette ville skje når premien er en laptop til 14k... Egentlig blir dette bare surr, anbefaler dem å enten gjøre det om til en poll på forumet når de har nok forslag, eller selv eliminere forslagene og ta det de mener er best. Skjønner at det skaper oppmerksomhet, men det er alt for enkelt å ødelegge. Endret 4. februar 2009 av Bruktbilen Lenke til kommentar
Sebboo Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Jeg håper på Gamerportalen den høres helt klart best ut:D Lenke til kommentar
CWH Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Hehe Zevs, jeg vet ikke helt jeg...men som sagt dersom spillingen min ikke er nok, klarer jeg å hente inn min nerdefaktor på andre fronter. Men Ontopic kan jo det være noe å huske på. Spill er langt mer folkelig enn det var, og siden denne utviklingen sikkert ikke endrer seg kan ting tyde på at en spillside vil få et bredere og bredere puiblikum. Ref brukerutviklingen (veksten) på forumet, gamer og hardware. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Tviler på at de godtar hva som helst uansett; for dette er tross alt et merkenavn som skal markedføres, og da bør det være ganske bra. Lenke til kommentar
Njardiss Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 jeg sendte inn spillportalen.no men den har ikke kommet gjennom : ( synes det høres bedre ut enn gamerportalen ^^ og dette systemet funker ikke, alle bare stemmer ned alt som kan være en trussel mot deres forslag. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Det bør nok være styret som vurderer hvilket som er det beste forslaget, og premierer deretter. Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Ok, dette ble bare dumt... For øyeblikket kun TRE forslag i pluss... Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 No må dokker begynne å slippe til forslag. sendte inn mitt for en halvtime siden. Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Ser ut til at pollen kan bli litt rotete. Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Gaymer.no Haha, den der var neeesten litt bra. Bare at den ikke blir brukt samme hva Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Lista kommer jo til å bli evig lang? Vinneren ender vell opp med kanskje 2-3 pluss, om ikke minus faktisk? Blir sikkert en haug som får like høy poengsum også Lenke til kommentar
PaTrond Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 (NorGamer).no er ledig.. kommer snart med flere.. Lenke til kommentar
V3gg3n Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 (endret) Enig med Kai i at det ikke burde gått an å gi minuspoeng. Problemet er at alle først ser på de øverste forslagene og derfor gir de minuspoeng like fort som de fikk plusspoeng. Har oppdatert noen få ganger og allerede er det sider som jeg har sett har gått til topps for så å suse nedover med fem minuspoeng. Skulle vel være en smal sak å ta vekk minuspoengene? De som har kommet til nå trenger jo ikke telle, de kan jo bare telle antall plusstemmer. Det forslaget med flest positive stemmer burde vinne, det tyder jo på at det er dette flest folk liker. Endret 4. februar 2009 av V3gg3n Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg