WarpX Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Hehe.. spill er vel fortsatt sett på som en "nerde-aktivitet" eller ? Kommer sikkert an på hvor i verden man er hen. I Lofoten med masse "feskera" vil nok mange se skjevt på de som gamer. Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Gilf.no hehe.... Hvorfor ikke GILP.no? Games I'd Like to Play. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 jeg stemte i går, og i dag bare kom jeg innom og hadde to nye stemmer Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 jeg stemte i går, og i dag bare kom jeg innom og hadde to nye stemmer 2 stemmer (en opp og en ned) per dag, uansett. Voten som er nå vil forsvinne og bli byttet ut med en fungerende på mandag Lenke til kommentar
Relaxo Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Til mandagen er det vel bare de 20 som ligger øverst på lista nå som kan stemmes på? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Skrev gamerhytta jeg Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Til mandagen er det vel bare de 20 som ligger øverst på lista nå som kan stemmes på? Nei. Den voten som er nå har ingenting å si. På mandag kommer de 20 forslagene redaksjonen liker best. De kan alle være i listen som ligger ute, eller ingen derfra... Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 (endret) Sendte inn "Spillbasen" nå, det høres faktisk litt bra ut, man ser godt hva temaet er, og det er lett å skrive. EDIT: Nå synes jeg jeg fikk inn en skikkelig fulltreffer her: "Spillpatriotene". Smak litt på den... EDIT: Jeg lurte på en annen ting nå.. Når jeg nå har sendt inn forslaget "Spillpatriotene", har jeg da "rettigheten" på alle former av ordet? Om "juryen" skulle finne ut at "Spillpatrioter" eller "Spillpatriot" låter bedre, blir jeg premiert for det? Eller må jeg sende inn alle formene av ordet? Endret 8. februar 2009 av Mokko Lenke til kommentar
Capless Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 gamectrl.no ctrl kan stå for central eller control Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 (endret) EDIT: Jeg lurte på en annen ting nå.. Når jeg nå har sendt inn forslaget "Spillpatriotene", har jeg da "rettigheten" på alle former av ordet? Om "juryen" skulle finne ut at "Spillpatrioter" eller "Spillpatriot" låter bedre, blir jeg premiert for det? Eller må jeg sende inn alle formene av ordet? Hold deg på den sikre siden. Send inn alle versjonene av forslaget ditt gamectrl.no ctrl kan stå for central eller control Det var faktisk ikke et dårlig forslag!! Men spørs om det kommer med, jeg vil tro at de 20 allerede er tatt .. :| Endret 8. februar 2009 av bIsk0p Lenke til kommentar
Capless Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Takk Er det ikke i morgen redaksjonen velger? Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Jo... Gjett om jeg er spent... Kan ikke vente til i morgen! Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Jupp, i morgen får vi se te 20 "beste" forslagene og stemmingen begynner ;D Lenke til kommentar
Capless Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 /me krysser fingrene og venter i spenning Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Gleder meg til å se forslagene i morra. Har sitte å tenkt på navn selv og har prøvd å finne på noe som gjenspeiler gleden av å spille, men har ikke det mest kreative hode når det kommer til å finne opp navn. Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Samme her... Jeg prøver og prøver, men jeg kommer liksom ikke på noe fengende... Har likevel sendt inn noen (sikkert 20-30 ) forslag. Lenke til kommentar
bjodol Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Er det bare jeg som mener at denne pollen/konkuranse, er litt upresis når 99% ligger mellom -6 og -8...? Tror ikke man kan få en definitiv vinner ut av detta... Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Er det bare jeg som mener at denne pollen/konkuranse, er litt upresis når 99% ligger mellom -6 og -8...? Tror ikke man kan få en definitiv vinner ut av detta... Sukk. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Er det bare jeg som mener at denne pollen/konkuranse, er litt upresis når 99% ligger mellom -6 og -8...? Tror ikke man kan få en definitiv vinner ut av detta... Hvis du har lest artikkelen kan du se at det bare er en pekepinne til hva som er sent inn av forslag. Den faktiske avstemmning kommer i morgen hvor redaksjonen har valgt ut de 20 beste forslagene. Lenke til kommentar
momyboy Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Gamingkulture.no Powertotheplayers.no Jeez så lang tid det skulle ta å komm på stemme listen, ahr skrevet sånn 6 forslag enkelte var på onsdagen elns og ennå er de ikke der.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg