moskito Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 "Det skjønner jeg tek1 er jo mye bedre" Haha...Neida.Det er litt latterlig egentlig tek1 kom med .Må jo ha vært en feil Lenke til kommentar
bootchi Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 SPILLKONTROLL.NO er det beste forslaget på hele tråden, SK.no som alternativ.. hvorfor liker ingen det.. LIK DET! si det høyt for deg selv å du vil skjønne sjønnheten med navnet. hvisk det å du vil føle harmonien. rop det å du vil føle røsten.. stem spillkontroll.no Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Spillorama er et greit forslag. Tek.no er jo så harry som det blir når det gjelder navn, så syns at spilldelen bør ha et småharry navn for å stå i stil. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Great success med den avstemingen :!: Lenke til kommentar
Sajkow Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 (endret) Argh, har foreslått noe så kreativt som WeePlayBox.no (Wii Playstation Xbox) som faktisk inneholder THE 3 konsoller og som faktisk blir til to meningsfulle ord, softwar3d.no og spillutopia.no... Hvor blir de av? Ehm, sorry at jeg maser, tek.no, men den der bærbare vil være en flott erstatning til min 8år gamle med ødelagte baklys... Ellers håper jeg da inderlig på at det ikke blir gamania. Blir vel uttalt som gaYmania? Blir da vel bare å logge seg inn å sjekke alt det nyeste av cyberleketøy for de forvirrede, hahaha Edit: PC vil da ikke passe inn der i og med at den ødelegger ordspillet (er litt synd, ja. Spiller jo bare på pc, jeg ) Endret 5. februar 2009 av Sajkow Lenke til kommentar
GLN Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Mangler vel forsatt PC da? Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Great success med den avstemingen :!: Ja, det for'n si. Lenke til kommentar
Allsider Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 (endret) Spillverket (0), skeptisk... Endret 5. februar 2009 av RussianX Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Spillorama er et greit forslag. Ja veldig....tar en side med "orama" i seriøst...NOT. Kan like så godt kalle den "jippispill.no" eller noe. Lenke til kommentar
Allsider Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Spillorama er et greit forslag. Ja veldig....tar en side med "orama" i seriøst...NOT. Kan like så godt kalle den "jippispill.no" eller noe. eller "obama" for den saks skyld. Lenke til kommentar
Relaxo Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Jeg sendte inn tekipedia.no Syntes den var litt bra for tekipedia akkurat som i wikipedia, den veit alt om teknikk Lenke til kommentar
Relaxo Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Likte tekipedia.no jeg Kommer den opp snart? sendte inn i går Stem på tekipedia.no når den kommer Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Det blir ikke bedre enn "SpillTeknisk" Awesum Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Da skulle du sett mitt forslag Som enda ikke ligger på listen. Like greit! Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 (endret) Spillorama er et greit forslag. Ja veldig....tar en side med "orama" i seriøst...NOT. Kan like så godt kalle den "jippispill.no" eller noe. Fjott. Det stinker fjortenåring av "tek.no". Jeg syns det passet til stilen, noe jeg påpekte. Endret 6. februar 2009 av tørrfisk Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 For en avstemning . Litt morsomt da . Lenke til kommentar
Chiobe Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 mitt forslag er homeofgames.no Lenke til kommentar
aeinstein Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 bagamer.no Be A Gamer Lenke til kommentar
Maerl1d Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Jeg synes Spillverket.no er fint... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg