vesleengen Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 mine forslag som jeg har sendt inn til nå... gamedex.no (som i pokedex ) leetnews.no geekplay.no spillorama.no gameorama.no pressplay.no vikingplay.no Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 (endret) Støtter Spilljournalen og aspill, helt klart de beste navnene som har kommet inn til nå. Veldig dårlig poll forresten, blir jo bare juks og tull. Sist jeg sjekket lå ALLE forslagene i minus Endret 5. februar 2009 av LucarioX Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 ja alle er i minus og det er veldig få som ligger ute.... har selv 7 forslag som gikk igjennom, men ingen som er oppe og kan stemmes på... og de ble sendt inn i går... Lenke til kommentar
CP-Monkey Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Går det ikke ann å lage en sånn poll vi har på forumet da? Som ble brukt i "Årets" bruker osv...eller blir kanskje litt vanskelig å oppdatere. Vel, vell...i alle fall en lucky son of a bitch som får slikke kremen av andres hærverk Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Jeg er enig i at man kun bør stemme over et navn, ikke en endelse. Som eksempel mener jeg at tek.no og tek bør regnes som det samme forslaget. Riktig. Hvis ikke ville vel de fleste sendt inn alle forslagene mine på alle "formene" (xxx.tek.no, tek.no/xxx, xxx.no, xxx), og dermed ville det brått blitt mange ganger så mange forslag å håndtere for Edda. Håper denne nominasjonsgreia får svært lite å si. Svært få forslag som har blitt lagt til i det siste enda jeg har sett flere forslag i tråden her som er langt mer orginale og treffende enn dem som ligger i pollen. Håper og tror at Edda har lagt hele pollarbeidet (og vurderingen av denne) til side og sitter og sorterer ut de beste forslagene for seg selv på bakrommet. Lenke til kommentar
Allsider Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Da jeg sendte forslag tenkte jeg mer på domene. For å vise at det er ledig... Så jeg skrev .no. Ikke noe galt i det. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Ingen av mine har kommet igjennom til å bli stemt på =( Lenke til kommentar
Sk3pt Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Gamewasd.no gamelerik.no (som i gamle-erik/gammel-erik) mohahaha. Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Da jeg sendte forslag tenkte jeg mer på domene. For å vise at det er ledig... Så jeg skrev .no. Ikke noe galt i det. Neinei, ikke noe galt med å skrive .no i forslaget, men om noen andre skriver inn samme forslag som deg uten .no og vinner konkurransen så blir det jo alt for teit. Enig? Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Haha. Jeg sjekket forumet i dag for å se på utviklingen og så at konkurransen fortsatt var oppe. Alle var i minus Det begynner å virke som de kun har lagd en for å få inn voldsomt med reklameinntekt. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Haha. Jeg sjekket forumet i dag for å se på utviklingen og så at konkurransen fortsatt var oppe. Alle var i minus Det begynner å virke som de kun har lagd en for å få inn voldsomt med reklameinntekt. PC til 14 000,- betaler ikke seg sjøl, vettu. Lenke til kommentar
moskito Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Jeg tipper den pc n er den samme som de testet . De har fått den gratis som test pc og gir den ut nå. kanskje jeg har helt feil. Lenke til kommentar
Tanner Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Norskgaming Norskgamer Husker ikke hva jeg sendte inn. Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Hei, ikke uventet gjør vi nå om på konkurranseformen. Aller først må vi bare takke så enormt mye for alle bidrag. Vi har fått inn flere tusen forslag, og redaksjonen gjennomgår etter beste evne disse og velger ut de som fremstår som mest spennende å ha med videre. Mange forslag har blitt forkastet pga. opptatte domenenavn, skrivefeil eller rett og slett pga. useriøsitet Vi gjør det slik at denne første runden blir en innledende nominasjonsrunde som avsluttes førstkommende mandag kl 14. Så setter vi opp en ny avstemning med redaksjonens 20 best likte forslag - valgt ut blant alle de tusenvis av forslagene som har kommet inn. I denne vurderingen vil vi også til en viss grad hensynta stemmer som httil er gitt på forslagene som nå ligger ute. Disse 20 "beste" forslagene skal det så stemmes over frem til og med siste konkurransedag, mandag 16. februar. Det blir da kun mulig å gi positive stemmer, og kun én positiv stemme per dag. Bak forslaget i listen vil vi nå umiddelbart vise hvem som har sendt inn forslaget, på den måten at deler av e-postadressen blir synlig - nok til å at du kan identifisere adressen som din. Personen bak forslaget som topper listen etter endt konkurranseperiode vinner da hovedpremien. Vi trekker også ut de to trøstepremiene blant alle som har sendt inn forslag - uansett om forslaget har blitt vist utad eller ei. Med dette håper vi konkurransen blir mer spiselig og oversiktlig for alle. Vi må igjen beklage at dette fremstod som rotete og lite gjennomtenkt - men nå har vi iallfall lært av dette Hvorfor kan man fortsatt gi minuspoeng da? Useriøse? Du mener forslag dere ikke liker? Lenke til kommentar
FuLu Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 La til gasm.no som forslag. Gasm som i orgasme. Gasm er også en assembler for dem som husker programmering med 'MOV AH, 0fh; INT 10h" etc. Og, alle spill krever jo programmering og kompilering Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Useriøs kan være for eks, Mobydickgamer.no Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Useriøs kan være for eks, Mobydickgamer.no vet jo det. men det er mange forslag som er langt bedre enn de som har kommet med, uten et snev av useriøsite. Tør de ikke stå for at de ikke liker enkelte forslag? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Da sendte jeg noen forslag. Får se om de kommer gjennom. Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Støtter Spilljournalen og aspill, helt klart de beste navnene som har kommet inn til nå. Veldig dårlig poll forresten, blir jo bare juks og tull. Sist jeg sjekket lå ALLE forslagene i minus spilljournalen suger, men aspill er helt greit selv om det ikke er optimalt. hvis det blir å hete spilljournalen så trur jeg de taper masse lesere. Lenke til kommentar
Hestvik Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Spillkuben kom det her ifra, men ikke i listen :/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg