Gå til innhold

Konkurranse: Hva skal jeg hete?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg foreslo bl.a.: wasd. Syntes det passet seg for en spillside :p

 

 

Haha, nice! :D

Hmm...

 

spillvinkel.no

wasd.tek.no

gamers.no

spawn.no

spillfil.no

 

Sendt inn for flere timer siden, men de sugde tydeligvis så ræv at hele redaksjonen spydde og blacklista mailadressa mi.

 

Skrev inn alt dette i går rundt en time eller to etter at artikkelen ble publisert, men ingenting har dukket opp. Syns i alle fall at det er verdt å stemme over noen av forslagene jeg sendte inn. De tar med forslag som "fragout", "fragit", "tek1", "fragged" og "gamersplanet", men ikke noen av mine? Syns nå da ikke er så forferdelig mye dårligere. Har forøvrig sendt inn svar på samtlige julekalendere i nettverket i fire år nå uten å vinne noe, så lurer nesten på om jeg er totalt blacklista av edda media. "[email protected]" høres kanskje ut som en suspekt spamadresse... Har opplevd før at spamfiltre tar den for å være spam bare fordi den starter med to tall.

 

:shrug:

 

EDIT: Utheving av at jeg foreslo WASD for over et døgn siden. =P

Endret av -Teddy-
Lenke til kommentar

Jeg forundrer meg veldig over en ting:

 

Hvorfor er i prinsippet samme navn listet flere ganger?

spillbar

www.spillbar.no

 

To forskjellige deltagere! Jeg mener nå at det må være den som sendte inn først som skal stå der, ikke begge to. Det er jo irrelevant med www., .tek.no, .no og lignende? Det står i oppgaveteksten at "Forslaget du sender inn kan være enten i form av et nytt domenenavn eller en underseksjon på Tek.no.", men å ha med samme forslag i flere "former" mener jeg at blir for teit da det fremdeles er samme forslag... Man bør uansett kunne bruke f.eks. "spill.tek.no" eller "tek.no/spill" for å komme til "spill.no". Det må da være selve navnet som er forslaget, ikke domenet?

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...