Gå til innhold

Konkurranse: Hva skal jeg hete?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Basert på de forslagene som har kommet inn i løpet av nominasjonsperioden velger redaksjonen ut de 20 mest interessante. Dette kan være forslag både fra listen utad og forslag som enda ikke har blitt godkjent av redaksjonen og vist utad. Eventuell rangering på listen utad i nominasjonsperioden kan påvirke valget.

Så blir det en stemmeperiode på én uke frem til og med mandag 16. februar, hvor du kan gi én stemme per dag. Den personen med det best rangerte navneforslaget når konkurransen avsluttes mottar en Asus G50V bærbar spill-PC, til en verdi av ca. 14 000 kroner.

Nå snakker vi!

Lenke til kommentar

Vis dere tar en titt på de siste 2-3 sidene, så har redaksjonen skrevet at det har vært enorm pågang, med flere tusen forslag. Forslagene skal først sorteres ut etter om domenet er opptatt eller tulleforslag. Så etter dette blir forslaget publisert. Noe som tar litt tid. Når de i tillegg har jobbet med å endre konkurranse systemet, så går til litt treigere.

Men nå skal jo redaksjonen avgjøre hvilke som går videre, så den listen som er i artikkelen nå teller ikke en fjomp..

Lenke til kommentar
btw Spillguru fremfor Gameguru! går ikke med gameguru vettu...

Hmm, jeg foreslo begge to^^

Men nå står ikke mail-adressa mi på noen av dem... :ermm: Og da jeg sendte inn forslaget stod det ingenting om at det var brukt før eller noe... Litt merkelig... :hmm:

Edit: Det er forresten den samme mail-adressa på begge to, selv om det ikke er min...

Endret av Breidablik
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...