Hrodebert Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Ingen av de foreslåtte forslagene til undertegnede vises i listen?! Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 (endret) Oj, de fjernet tek1... Edit: Nei der var den... Endret 5. februar 2009 av Bruktbilen Lenke til kommentar
Allsider Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Basert på de forslagene som har kommet inn i løpet av nominasjonsperioden velger redaksjonen ut de 20 mest interessante. Dette kan være forslag både fra listen utad og forslag som enda ikke har blitt godkjent av redaksjonen og vist utad. Eventuell rangering på listen utad i nominasjonsperioden kan påvirke valget. Så blir det en stemmeperiode på én uke frem til og med mandag 16. februar, hvor du kan gi én stemme per dag. Den personen med det best rangerte navneforslaget når konkurransen avsluttes mottar en Asus G50V bærbar spill-PC, til en verdi av ca. 14 000 kroner. Nå snakker vi! Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Forresten, hvorfor kan man gi en stemme hver dag? En stemme totalt hadde jo vært mye bedre. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Men Howard, de forslagene som allerede er sendt inn, blir ikke slettet nå? Bare konkurransen som endres? Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Synd at det skulle bli så mye surr Lenke til kommentar
sureup Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Har sendt inn masse forslag... Og ingen har blitt satt på lista (sendte inn igår) Lenke til kommentar
Deem Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Jeg har sendt inn flere forslag, men får beskjeden at forslaget allerede står på listen, selv om det ikke er et tilsvarende forslag på listen... Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Verste whine-tråden ever? Lenke til kommentar
Allsider Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Jeg har sendt inn flere forslag, men får beskjeden at forslaget allerede står på listen, selv om det ikke er et tilsvarende forslag på listen... Er vel mange tusen forslg som ikke er på listen. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Slapp av litt da. De sier jo at det har kommet inn tusenvis av forslag, så det er ikke så lett å komme på listen. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Vis dere tar en titt på de siste 2-3 sidene, så har redaksjonen skrevet at det har vært enorm pågang, med flere tusen forslag. Forslagene skal først sorteres ut etter om domenet er opptatt eller tulleforslag. Så etter dette blir forslaget publisert. Noe som tar litt tid. Når de i tillegg har jobbet med å endre konkurranse systemet, så går til litt treigere. Men nå skal jo redaksjonen avgjøre hvilke som går videre, så den listen som er i artikkelen nå teller ikke en fjomp.. Lenke til kommentar
Allsider Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Verste whine-tråden ever? vi har i hvert fall god grunn til det Lenke til kommentar
hans2k Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 "Yay, jeg ligger øverst" så går det noen min så ligger du nederst xD Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 "Yay, jeg ligger øverst" så går det noen min så ligger du nederst xD Skal godt gjøres å slå Tek1. :!: Lenke til kommentar
Allsider Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 btw Spillguru fremfor Gameguru! går ikke med gameguru vettu... Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 btw Spillguru fremfor Gameguru! går ikke med gameguru vettu... Hvorfor ikke? Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 (endret) btw Spillguru fremfor Gameguru! går ikke med gameguru vettu... Hmm, jeg foreslo begge to^^ Men nå står ikke mail-adressa mi på noen av dem... Og da jeg sendte inn forslaget stod det ingenting om at det var brukt før eller noe... Litt merkelig... Edit: Det er forresten den samme mail-adressa på begge to, selv om det ikke er min... Endret 5. februar 2009 av Breidablik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg