Giallorossi Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Hehe, bare for å foreslå noe: GameToube. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Ohh, kan allerede se for meg hvor enkelt det er å påvirke denne konkurransen... I like ._. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 (endret) gameplay.no spillkultur.no Får ikke foreslå via websiden, får bare feilmelding. Endret 4. februar 2009 av AvidGamer Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Eg kan ikkje skrive for nettverket, men .no må den garanter være. Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Tar det lang tid før forslagene går gjennom moderasjon? Sendte inn 5-6 forslag, ser ingen enda Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Er det IP-adressa den filtrerer etter? I så fall er det lett å jukse om ein oppdaterer adresse 100 ganger og stemmer sitt forslag opp. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7 Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 (endret) Mitt forslag er PlanetX (planetx.tek.no f.eks). Gjenspeiler teorien om den mystiske og ukjente 10'ende planeten i solsystemet vårt, som man antar eksisterer pga fysiske lover og påvirkningskraften på andre planeter. En "ukjent" verden om du vil, synes jeg var et perfekt tankespill for en gaming side Ihvertfall et fint forsøkt synes jeg på noe som ikke har "spill" eller "gamer" i tittelen.. Endret 4. februar 2009 av Slettet-qfohT7 Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Jeg syns ikke nødvendigvis navnet trenger å være direkte linket til spill. Gamer,play og spill i navnet blir for kjedelig. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 (endret) Er det IP-adressa den filtrerer etter? I så fall er det lett å jukse om ein oppdaterer adresse 100 ganger og stemmer sitt forslag opp. INSERT tempNameVote SET has_voteddown = 1, ip = '**.***.***.***' Takk for din stemme Jau Endret 4. februar 2009 av Bruktbilen Lenke til kommentar
hans2k Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Takk for navneforslag Ditt forslag "ludophilia.no" er sendt inn til moderasjon Lenke til kommentar
Alex ws Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Jeg synes virkelig ikke siden bør ha "Tek" i tittelen. Da vil spillsiden fremstå som en under-seksjon av Tek.no, i motsetning til de andre sidene; Amobil, Hardware etc. Det synes jeg blir helt feil. Dette skal vel i utgangspunktet være en stor spillside som står på egne ben? Det bør den om den skal kunne måles med Gamer.no. Lenke til kommentar
CWH Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 (endret) Mann kan vel komme med forslag dersom mann selv eier domenet og er villig til å selge til en fornuftig pris...eller? Mjukvare.no! Å søren jeg kan ikke delta Edit: Zevz forslag om PlanetX var jo gull da. Men som Gamer- , SciFi OG Terry Pratchett -nerd er det mulig jeg ikke rpresenterer noen stor gruppe.. Nei jenter jeg er desverre ikke ledig. Endret 4. februar 2009 av CWH Lenke til kommentar
-kai- Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Egentlig burde kanskje avstemningen bare være rådgivende for redaksjonen som selv kårer en vinner..? Som det sies ovenfor, bør det ikke vanskelig å trikse med avstemningen... Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Egentlig burde kanskje avstemningen bare være rådgivende for redaksjonen som selv kårer en vinner..? Som det sies ovenfor, bør det ikke vanskelig å trikse med avstemningen... Enig! Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Foreslo aspill.no for noen dager siden, som er i kjent tek-stil. Lenke til kommentar
Bjokko Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 spillvill.no tekgaming.no gamegroup.no lamegame.no Vanskelig å finne på noen gode Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 (endret) Foreslo "Spillialen" selv istedet for "Fillialen". Tror grunnen blir at de fleste leserne/fritids moderatorene lager artikkler og annonser for å holde skipet gående for de høyere oppe Endret 4. februar 2009 av Mikkel™ Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Ehm, jeg tror kanskje det er en dårlig idè at en kan stemme ned forslag... Det er jo bare noen få som i det hele tatt er i pluss, og resten er langt i minus... Det virker nesten som om en del stemmer ned de som er på topp for å få sitt eget navn gjennom. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg