Gå til innhold

Konkurranse: Hva skal jeg hete?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg blir litt små frustrert av hvordan tilsynelatende flere av forslagene mine kom igjennom å ikke var opptatt i det jeg sendte dem inn, og dette rett etter at konkurransen hadde kommet igang, og opplever da idag at de samme forslagene har dukket opp på listen, men at det ikke er jeg som har sendt dem inn?

 

Burde helt klart vært utført bedre, når du får beskjed om at forslaget ditt blir sendt inn til godkjenning og det er ingen tegn til at noen har sendt inn samme forslag før deg, og du attpåtil ikke får noen tilbakemelding om hvorvidt forslaget ditt var opptatt, ble godkjent eller ei.. så blir det bare ufattelig irriterende å se at flere av forslagene dine havner på listen, bare de har kommet fra andre enn deg selv :thumbdown:

 

Det samme skjedde med meg... Jeg prøvde med Gameguru.no, og ingenting tydet på at det var foreslått før, men det er ikke min e-post som står der... :huh:

Lenke til kommentar

Tror vi alle kan si at denne konkuransen mildt sagt var utført i rompehullet mitt! Har aldri sett en mer skamkjørt konk jeg? Det er som et gambling spill der man har lov til å telle med hjelpemidler, se på andres kort...osv...cheate så satans mye med andre ord!!! For å si det sånn: DENNE KONURANSEN MÅ GJØRES NOE MED! Om dere skal ha noe "nytt navn".

Lenke til kommentar

Jeg har et fint forslag...

 

Se etter hvem som sendte inn xgamer.no å blokker Brukeren fra nettverket for juksing med konkuransen...

 

Garantert denne fyren som er ivrigst på å fucke opp resultatet...

 

Dette er ikke godt nok for innledende runder engang, håper tek.no setter seg ned å ser på selve forslagene, ikke stemmene de har fått eller blitt fratatt... (noe jeg tydet en hinting til at dere skulle gjøre, så det er jo bra...)

Lenke til kommentar

Hadde vært digg med en god spill pc ja, i hvertfall bærbar!

Dette burde jeg ikke meddele dere, men dere er såklart bevisst over det.

Domenenavnet må være kort, enkelt å huske, beskrivende for alt som ligger der (dvs betanøkler, nyheter, filmer osv) ikke bare artikler (som gjør "spillnytt", "gamenews" og andre rimelig uaktuelle), det må fenge litt og være "kult" (der syns jeg noe som "-portalen, -reaktor,-sentralen er brukendes).

 

Så gjenstår det jo å se. Hehe...tipper alle som ikke har sitt eget forslag på listen kommer til å la være å stemme :p

Håper jeg vinner...som alle andre...tror jeg taper...som alle andre.

Lenke til kommentar

Fyttikatta. Nå var xgames.no på toppen med to stemmer og etter omtrent 5 sekunder lå den under med 1, bare fordi folk ikke vil at den skal vinne eller ha forsprang. Dette kommer bare ikke til å fungere! Tek.no må serri plukke ut den de selv liker best. Nytter ikke la oss spill-pc-sultne tenåringer avgjøre det, det sier seg jo selv.

Lenke til kommentar
Jeg blir litt små frustrert av hvordan tilsynelatende flere av forslagene mine kom igjennom å ikke var opptatt i det jeg sendte dem inn, og dette rett etter at konkurransen hadde kommet igang, og opplever da idag at de samme forslagene har dukket opp på listen, men at det ikke er jeg som har sendt dem inn?

 

Burde helt klart vært utført bedre, når du får beskjed om at forslaget ditt blir sendt inn til godkjenning og det er ingen tegn til at noen har sendt inn samme forslag før deg, og du attpåtil ikke får noen tilbakemelding om hvorvidt forslaget ditt var opptatt, ble godkjent eller ei.. så blir det bare ufattelig irriterende å se at flere av forslagene dine havner på listen, bare de har kommet fra andre enn deg selv :thumbdown:

Ja, vi ser at dette er langt fra ideelt - helt klart. Poenget er at hvis du sender inn "www.gamersgate.no", men "Gamersgate" allerede er foreslått, så fanger ikke automatikken i systemet opp dette. Da vil vi i redaksjonen manuelt velge det av forslagene som først kom inn. Det burde definitivt vært løst på en mer smidig måte - og det må vi rette opp i neste gang vi kjører dette her. Vi lærer - det er sikkert! :)

Lenke til kommentar

Gametube burde vell strengt tatt vært fjernet?

Hvordan kom dette forslaget seg igjennom i det hele tatt? Er jo ikke beskrivende for siden, men mer misvisende?

 

Gametube.no burde jo vært noe ala Youtube hvor alt handlet om spill? Skal siden hete GameTube så burde jo mer eller mindre alt gå via video, videoreviews osv..

Noe som garantert ikke kommer til å skje og da passer ikke det navnet på noen som helst måte?

 

Fint med videoer, og sier ja takk til flere video-reviews, men for å rettferdiggjøre et slikt navnvalg burde jo nesten hele siden bli 100% video, noe som aldri vil skje?

Så hvorfor da i det hele tatt ha et slikt forslag på listen?

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...