Gå til innhold

Konkurranse: Hva skal jeg hete?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Godt å se at tek.no forsto hvilken tabbe fremgangsmåten dere valgte denne gang var. Den nye stemmingen ser veldig mye bedre, jeg håper den virker som tenkt. Men jeg synes fremdeles at det kun burde være en stemme per bruker... Jeg håper bare det ikke blir noe poeng triks denne gangen. En måte å unngå dette, er jo å ikke vise poengene før stemmingen er overstått. Det er slik vi velger våre politikere =)

Lenke til kommentar
Vi gjør det slik at denne første runden blir en innledende nominasjonsrunde som avsluttes førstkommende mandag kl 14. Så setter vi opp en ny avstemning med redaksjonens 20 best likte forslag - valgt ut blant alle de tusenvis av forslagene som har kommet inn. I denne vurderingen vil vi også til en viss grad hensynta stemmer som httil er gitt på forslagene som nå ligger ute.

Vil dette si at (for eksempel) forslaget som kommer på topp i den pågående pollen kanskje ikke blir med i finalen?

Lenke til kommentar
Hm. Hva skjer hvis noen registrerer domenet før Edda Media?

Det kan selvsagt skje. Vi vil nok "regge" noen domener i disse dager, men helt sikre kan vi jo ikke være :) I så fall kan ikke vinneren noe for dette, da domenet var ledig når det ble foreslått. Vinneren blir dermed ikke fratatt premien.

Lenke til kommentar

Ville ikke det enkleste vært for tek.no å velge ut 10-15 av de forslagene de syns var greiest (kanskje med begrunnelse?), for så å legge disse ut to-tre dager før avslutningen og IKKE vise hvor mange stemmer disse får? Nå som det står hvor mange stemmer hvert forslag har, så klikker det jo helt for folk og de stemmer jo ned det som har mest poeng slik at det kan hende at et eller annet drittforslag vinner med to eller tre stemmer til slutt...

 

Edit: Og hvorfor er ikke mine forslag oppe enda(foreslo dem igår)? Likte dem faktisk, jeg :)

Endret av Sajkow
Lenke til kommentar
Å fy faen! Alle sammen bare stemmer ned de som har mange stemmer. En hadde +5 stemmer i dag morges, nå har han x antall i minus.

Jepp, nettopp derfor har vi gjort om på konkurransen - slik det frem til mandag kl 14 bare er snakk om en nominasjon (dog med muligheten til å si noe om hva man liker). Så begynner "finalerunden" med redaksjonens 20 favoritter hvor man kun kan gi én stemme (positiv) pr dag frem til mandag 16. februar :)

Lenke til kommentar

Alt jeg foreslo i går har enda ikke dukket opp, det kan umulig ha vært tatt.

 

Vi har fått inn flere tusen forslag

Ok, kanskje det var blitt tatt :wee:, får vel sende inn flere da.

 

Edit: Eller, det er nok ingen vits å sende inn flere på dette tidspunktet hvis dere allered har fått inn flere tusen forslag.

Endret av Bruktbilen
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...