Theo343 Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 da har jeg også "spammet" redaksjonen med et par forslag Lenke til kommentar
norbat Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Både aspill.no og agamer.no er edda media domener. Hvorfor ikke bruke ett av dem da de er i samme gate som akam.no og amobil.no? Ingen av dem er gode navn, men det er i samme gate som resten av tek.no-dynastiet. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 (endret) Syntes det er et ufattelig dårlig system angående forslagene du sender inn også.. Har sendt inn flere av forslagene som står på lista nå, men er neimen meg ikke sikker på om forslagene faktisk er fra meg eller ikke?? Fikk ikke beskjed om at de var opptatt i det jeg foreslo dem, men har på følelsen at flere personer har fått sendt inn samme forslag, og gjett om noen vil bli pisst om forslaget deres faktisk vinner og de ikke ender opp med premie selv om de fikk beskjed om at forslaget var tilgjengelig i det de sendte det inn? EDIT: Og dette med minuspoeng MÅ BORT! Er jo helt tydelig at siden er fylt med naive folk som tenker utelukkende på seg selv og premie kontra det å stemme frem de verdige forslagene. Med en eneste gang noe nærmer seg 5-6 stemmer så raserer det plutselig ned på null om ikke minus på noen få minutter?!! Tiltross for at forslaget faktisk er ganske så bra? Er jo rett og slett patetisk! Dårlig av Tek.no å ha minuspoeng, men enda dårligere av folkene som sitter å bevisst stemmer ned gode forslag bare for å forbedre sine egne! Endret 4. februar 2009 av RamGuy Lenke til kommentar
Cotul Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 ser for meg en ting som kan skje her. Noen legger inn sitt forslag. Og for å vinne så registrerer de alle de andre domenene.. Burde kanskje ikke si sånt høyt ? Lenke til kommentar
norbat Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 (endret) Det er vel en grunn til at Edda Media har registrert aspill.no og agamer.no? (og forøvrig tek1.no) Edit: Tipper dette bare er et gimmic for å engasjere gamer'ne, men en konkurranse er jo en konkurranse Kanskje de vil se hvilke av de tre domenene som kommer høyest på lista? Edit2: Tore: hidemyass.com har allerede brukt sine sjanser. Men, det finnes jo flere... Endret 4. februar 2009 av norbat Lenke til kommentar
Tore Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 (endret) Om jeg får være så frekk å si at dette blir ikke presentabelt eller retferdig eller riktig... Med litt "proxy-taktikk" så får man stemt flere ganger, man kan sende ut på msn hva man vil at venner skal stemme frem for seg... Dette blir like retferdig som han som fikk folk på Twitter til å stemme frem sitt bilde på en fotokonkuranse, hvor hans (dårlige) bilde vant med 380 mot 56 stemmer.... Jeg forslår et tredje forsøk, lag et ordinært forumpoll hvor MEDLEMMENE bestemmer og får EN stemme hver... Dette duger ikke Edit: De som stemte først når det var få forslag får ikke endret sin stemme til det beste forslaget når listen endelig er komplett... om den noen gan blir det... snudd på hodet forslag som ikke er med fra starten får ikke en like Fair sjanse som de få som var med fra starten... Uansett.. Endret 4. februar 2009 av Tore Lenke til kommentar
hans2k Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Att dem ikke har valgt ludophilia.no er rart siden den er mye bedre enn mestaparta av de som er der.. Lenke til kommentar
Allsider Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Ikke gjør avstemningen sånn... dere selv må velge ut det beste! Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Jeg tipper det vil komme en opprydning i morgen. I mens er det bare å å gå å legge seg (hvis noen klarer å sove når det er så mye spenning i lufta da... ) Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Det skal ikke mye til før alle alternativene har negative stemmer. Lenke til kommentar
geton146 Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Zeph, tenker det går på email jeg. Lenke til kommentar
Tore Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Tek.no-nettverket forbeholder seg retten til å bruke eller ikke bruke forslagene som kommer inn. altså det blir agamer.no eller aspill.no uansett, siden de kjøpte de domenene i høst... (eller spill.tek.no, like proft som ____.piczo.com , siden må i d minste ha eget domene ) aspill.no, i god hardware-tradisjon.... Lenke til kommentar
geton146 Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 gamernor.(tek.)no norgamer.(tek.)no norgaming.(tek.)no gamingnor.(tek.)no Mine forslag, sendt inn for godt over 10 timer siden.. men enda ikke oppe på tavla! Lenke til kommentar
madsc90 Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Spørsmål til arrangør: Hvordan behandles forslag som er like med unntak av store/små bokstaver? Ser at det er mulig å få godkjent første runde med alle varianter, men finner ingen forskjellige varianter med samme navn i listen. F.eks. så går det ann å sende inn både tek.no/Spill og tek.no/spill. Dersom kun ett av dem går igjennom, så er det vel det første, men da vet man jo ikke om det er ditt forslag du stemmer på. Hadde det vært mulig å sende en automatisk epost til de med bidragene som har kommet på lista, hvor man får bekreftet at det er ditt? Ellers mener jeg også at den negative stemmen virker lite praktisk med tanke på rettferdig vinner (står ikke at vinneren blir det nye navnet, kun at den får PCen). Synes skjult resultat, uten negative stemmer, basert på forumbrukernavn og IP ++ burde være kriterie for å stemme. Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Vær så snill, få en vanlig poll der folk ikke kan jukse med proxyer. En stemme er nok. En annen ting er at dere må rydde opp i lista deres over hvem som har sendt inn hva. Jeg har flere forslag på lista, men har ikke mottatt en eneste mail fra dere. Lenke til kommentar
Turboleif Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 gamernor.(tek.)nonorgamer.(tek.)no norgaming.(tek.)no gamingnor.(tek.)no Mine forslag, sendt inn for godt over 10 timer siden.. men enda ikke oppe på tavla! Jeg sendte også inn for en del timer siden, vet ikke om de var opptatt de jeg valgte, men ser de hvertfall ikke på listen uansett. Lenke til kommentar
norbat Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 (endret) aspill.no, i god hardware-tradisjon.... Ja, tipper aspill.no blir domenenavnet. Selv om det ligner på aspirin, så følger de nok tradisjonen. Nå er det vel innholdet som er viktigst. Spørs om de når opp til resten... Endret 4. februar 2009 av norbat Lenke til kommentar
madsc90 Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Forresten god idé til konkurranse, med veldig fine premier! Spennende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg