Gå til innhold

Konkurranse: Hva skal jeg hete?

Anbefalte innlegg

Jeg tipper hele voten vil bli starta helt på ny når de føler de har nokk navn til å lage en skikkelig vote. Men jeg er overaska over at de ikke klarte å forutse dette utfallet på forhånd. Det skuffer faktisk litt. De burde i første omgang, kun tatt inn navn. Så gå igjennom disse internt, sjekke at de faktisk er ledig, så lagt opp en poll med 10-15 navn. Poll burde være opp i 1 uke, og alle bruker får stemme EN gang.

Vi får se hva tek.no bestemmer seg for å gjøre, dette er iallefall bortkasta...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

er redd dette ikke kommer til og gå så bra, premiene er rett og slett for gode. Dette medfører at de fleste vil lage ett eller annet navn som DE synes høres bra ut, stemme opp det, og stemme ned det som ligger øverst på lista. får håpe det er nok folk her som faktisk ikke bare tenker på seg selv, men også på tek.no som faktisk må holde ut med navnet : p

stemte personlig på gamevault.no

Endret av Deviljoker
Lenke til kommentar

Ikke bra, har ikke noe med spill å gjøre nesten. Høres nesten ut som ei ny hore side :p

Eneste jeg synes er at vi skulle fått e.mail når forslaget er postet så veit jeg det med engang. Jeg veit ikke om jeg var først av en eller en annen en liksom :|

Lenke til kommentar
Jeg likte veldig godt ideen om stemming først. Hvordan det utvikler seg i praksis er jo en helt annen sak. Dette begynner mer og mer å ligne på julekalenderen til dinside.no som ikke gikk helt som planlagt.

Jeg tror bildet sier sitt.

Lykke til videre, og håper den beste vinner :)

Hehe, på bildet ser det ut som Gameguru leder, selv om det faktisk ligger likt med resten av bølingen... ^^

Gameguru var forresten forslaget mitt! :new_woot:

Vi har tydeligvis ganske lik tankegang. Jeg sendte også inn forslag om Gameguru :)

Jeg tenkte på Amigas Guru Meditation når jeg kom opp med navnet.

Endret av YellowCake
Lenke til kommentar
spilltek var det jeg som skrev...

Er ganske sikker på at jeg skrev det. Kom vel fram i lista noen minutter etter. Sikker på at du ikke fikk beskjed om at det allerede var skrevet? Eventuelt kanskje jeg fikk det uten at jeg så det. Det ville i hvertfall vært rart, for da må vi ha gjort det ca samtidig siden det kom opp ganske rett etter at jeg skrev det.

Det var forøvrig langt fra mitt beste forslag. Min store favoritt har ikke kommet opp i listen...

Lenke til kommentar

www.norgeskulestenettstedforhardcoreogcausualgameremedskikkeligsansforspilling.no

Denne må inn på valglista ;D Seriøst. Nei, seriøst, jeg mener det.

Innen denne konkuransen er over er dette eneste mulighet, jeg har nemmelig registrert et større antall domener den siste timen. LOL

Endret av serpentbane666
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...