bIsk0p Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Jeg tipper hele voten vil bli starta helt på ny når de føler de har nokk navn til å lage en skikkelig vote. Men jeg er overaska over at de ikke klarte å forutse dette utfallet på forhånd. Det skuffer faktisk litt. De burde i første omgang, kun tatt inn navn. Så gå igjennom disse internt, sjekke at de faktisk er ledig, så lagt opp en poll med 10-15 navn. Poll burde være opp i 1 uke, og alle bruker får stemme EN gang. Vi får se hva tek.no bestemmer seg for å gjøre, dette er iallefall bortkasta... Lenke til kommentar
Andzel Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Synes spilltek.no høres grei ut jeg. Hvorfor så mange igamer, agamer også videre. :| Lenke til kommentar
Tehjoran Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Stemme på -TehGamer.no -WorldGamer.no ?? Lenke til kommentar
Deviljoker Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 (endret) er redd dette ikke kommer til og gå så bra, premiene er rett og slett for gode. Dette medfører at de fleste vil lage ett eller annet navn som DE synes høres bra ut, stemme opp det, og stemme ned det som ligger øverst på lista. får håpe det er nok folk her som faktisk ikke bare tenker på seg selv, men også på tek.no som faktisk må holde ut med navnet : p stemte personlig på gamevault.no Endret 4. februar 2009 av Deviljoker Lenke til kommentar
Re-Offender Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Fant et bra domene, men skal først registrere det på meg selv før jeg legger det til i konkuransen her Lenke til kommentar
Andzel Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 vis noen har skrevet spilltek eksempel også vinner spell.tek.no så virker det veldig teit av han som har skrevet spilltek.no enn spill.tek.no Synes om det? Btw hvem skrev spilltek? Lenke til kommentar
dannad Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Hva tenker dere om: www.graphix.no (?) Lenke til kommentar
exenpipp Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 spilltek var det jeg som skrev, og digger det egentlig! Men allikevel foretrekker jeg spill.tek.no siden det er ryddig og man vet at det da er tek. Mine forslag er, som i stad: spill.tek.no _eller_ spilltek.no Lenke til kommentar
Andzel Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Ikke bra, har ikke noe med spill å gjøre nesten. Høres nesten ut som ei ny hore side Eneste jeg synes er at vi skulle fått e.mail når forslaget er postet så veit jeg det med engang. Jeg veit ikke om jeg var først av en eller en annen en liksom :| Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 (endret) Jeg likte veldig godt ideen om stemming først. Hvordan det utvikler seg i praksis er jo en helt annen sak. Dette begynner mer og mer å ligne på julekalenderen til dinside.no som ikke gikk helt som planlagt. Jeg tror bildet sier sitt. Lykke til videre, og håper den beste vinner Hehe, på bildet ser det ut som Gameguru leder, selv om det faktisk ligger likt med resten av bølingen... ^^ Gameguru var forresten forslaget mitt! Vi har tydeligvis ganske lik tankegang. Jeg sendte også inn forslag om Gameguru Jeg tenkte på Amigas Guru Meditation når jeg kom opp med navnet. Endret 4. februar 2009 av YellowCake Lenke til kommentar
Ting Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Om tilbudet er godt nok, så kan dere få kjøpe ut floppy.no av meg ;-) Lenke til kommentar
Sebboo Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Om tilbudet er godt nok, så kan dere få kjøpe ut floppy.no av meg ;-) Likte siden din politi kontroll:D Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 spilltek var det jeg som skrev... Er ganske sikker på at jeg skrev det. Kom vel fram i lista noen minutter etter. Sikker på at du ikke fikk beskjed om at det allerede var skrevet? Eventuelt kanskje jeg fikk det uten at jeg så det. Det ville i hvertfall vært rart, for da må vi ha gjort det ca samtidig siden det kom opp ganske rett etter at jeg skrev det. Det var forøvrig langt fra mitt beste forslag. Min store favoritt har ikke kommet opp i listen... Lenke til kommentar
Andzel Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 (endret) Synes dere kan fjerne agamer, også de som er nesten helt like gamer.no . De er lik gamer.no og det er ikke bra. Edit: Endret 4. februar 2009 av Andzel Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Hvis du fjerner Caps Lock først. Lenke til kommentar
Fatzalord6 Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 www.gameplay.no enkelt og greit Lenke til kommentar
Andzel Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Hvis du fjerner Caps Lock først. fiks:D Lenke til kommentar
Serpentbane Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 (endret) www.norgeskulestenettstedforhardcoreogcausualgameremedskikkeligsansforspilling.no Denne må inn på valglista ;D Seriøst. Nei, seriøst, jeg mener det. Innen denne konkuransen er over er dette eneste mulighet, jeg har nemmelig registrert et større antall domener den siste timen. LOL Endret 4. februar 2009 av serpentbane666 Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Jeg foreslo thrill.no i farta, men det var tydeligvis ikke godt nok til å komme med. Kombinasjon av norske og engelske ord i nettstednavn er forferdelig, så håper de ikke velger noen av dem. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Mye dårlige forslag her. Understreket jeg mye? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg