AvidGamer Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 (endret) Må innrømme at de forslagene som ligger i det grønne er ufattelig dårlige...gjør meg svært beskymret over hva resultatet kommer til å bli... Særlig "Gamerportalen", ruller ikke av tungen og viker lite attraktivt. Endret 4. februar 2009 av AvidGamer Lenke til kommentar
asjafjell Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Jeg likte veldig godt ideen om stemming først. Hvordan det utvikler seg i praksis er jo en helt annen sak. Dette begynner mer og mer å ligne på julekalenderen til dinside.no som ikke gikk helt som planlagt. Jeg tror bildet sier sitt. Lykke til videre, og håper den beste vinner Hehe, på bildet ser det ut som Gameguru leder, selv om det faktisk ligger likt med resten av bølingen... ^^ Gameguru var forresten forslaget mitt! Og jeg bor i breidablikveien ^^. Mange fiffige forslag her ja Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 (endret) For all del, no offence, men jeg mener forslag som gametek.no, tekgamer.no osv rett og slett virker litt tåpelige. Tatt det gamle navnet, lagt til tek, og *vips* en ny spillside... Jeg likte veldig godt ideen om stemming først. Hvordan det utvikler seg i praksis er jo en helt annen sak. Dette begynner mer og mer å ligne på julekalenderen til dinside.no som ikke gikk helt som planlagt. Jeg tror bildet sier sitt. Lykke til videre, og håper den beste vinner Hehe, på bildet ser det ut som Gameguru leder, selv om det faktisk ligger likt med resten av bølingen... ^^ Gameguru var forresten forslaget mitt! Og jeg bor i breidablikveien ^^. Mange fiffige forslag her ja Kødder du? Finnes det en gate/vei som heter det? ^^ I såfall: Kult! Endret 4. februar 2009 av Breidablik Lenke til kommentar
asjafjell Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 (endret) Kødder du? Finnes det en gate/vei som heter det? ^^ I såfall: Kult! Breidablikveien i Trondheim, rett vest for Lerkendal stadion Jeg må si meg helt enig med deg når det kommer til noen av de navnene. Eksempelvis gametek høres jo helt greit ut tatt ut av sammenhengen, men tek.no/gametek?? Virker som noe er dobbelt opp, uten at jeg kan sette fingeren på det. Endret 4. februar 2009 av asjafjell Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Utrolig dårlig ide å la brukerne gi minus stemmer. "Alle" gir minus stemmer mens kun de færreste gir virkelige stemmer. Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Foreslo TehGamer.no Hehe, det låter iallefall bedre enn tekgamer.no, selv om det er omtrent likt Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Har foreslått masse fine navn, men ingen kom inn, tror jeg. Lenke til kommentar
Re-Offender Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 En presisering: .no-navnet må være ledig, med mindre man foreslår noe som er basert på et eksisterende domenenavn (type forslag.tek.no, tek.no/forslag e.l.) Er det et kult domenenavn dere er ute etter må dere nok sikkert krype til korset å ringe kompisen min Han eier vel det som er værdt å eie av domenenavn av typen .no (20.000) Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 "Gamer.nu" er en fin tittel spørr du meg, men som sagt, domenet må ha .no Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 DenneSidenTarOppSpill.no :!: Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 (endret) . Endret 5. februar 2009 av Sondre Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Det er viktig at "tek" er inkludert i navnet. Det er min mening. Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 (endret) Må si de legger lista for "nye gamer.no" høyt... Endret 4. februar 2009 av qweac Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Synes at folk bør vente med å bruke avstemmningen deres til dagen før. Særlig siden de sier at å legge frem forslag går treigt. Vil være trist dersom noe genialt dukker opp og du ønsker du hadde heller stemt på den. Lenke til kommentar
Njardiss Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 (endret) Synes det er viktig at det ikke er tek i navnet ^^ beste alternativet hittil er nok Gamevault, men det er heller ikke optimalt, men det er nok det beste hittil. Tviler kanskje på om de i hele tatt finner ett navn de er villige til å bruke her, mye tafatte greier. Endret 4. februar 2009 av Njardurt Lenke til kommentar
asjafjell Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Det er viktig at "tek" er inkludert i navnet. Det er min mening. Hardware.no, akam, amobil og audiovisuelt er jo alle en del av tek.no. Blir overflødig at alle skulle ha noe med tek i seg. De kunne jo ikke endre navnene på disse veletablerte navnene når alle kom under samme paraply. Skjønner ikke helt hvorfor en spillside absolutt bør ha tek som en del av navnet når det kommer samme paraply som de andre sidene Lenke til kommentar
Tehjoran Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Foreslo TehGamer.no Hehe, det låter iallefall bedre enn tekgamer.no, selv om det er omtrent likt Takk takk Håper på en stemme fra folk her Også nå har jeg lagt inn WorldGamer.no Siden det kommer jo nyheter om alle slags Spill bransjer og alt det der fra andre steder utenom Norge.. Syntes det passa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg