schneidig Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 www.inthegame.no www.insidethegame.no www.spillhuset.no www.gamehous.no Det var da mine forslag Lenke til kommentar
OnetroM Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Får håpe stemmingen stabiliserer seg etter noen dager. Alle som poster forslag trykker selvfølgelig på 'minus' på den kandidaten som til enhver tid ligger på topp. Ikke lett å stemme frem noe seriøst da Lenke til kommentar
RedLauK Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Forslag: www.goodgame.no Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Har ingen forslag, men jeg håper det ender på noe som antyder at nordmenn holdet til her. Finnes i grunn nok av sider der man har mulighet med flotte norske ord, der man istedet velger engelske ord. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 AvidGamer.no så klart....fin ikke noe mer passende navn... Eller, AvidGaming.no Avid: Marked by keen interest and enthusiasm Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Har ingen forslag, men jeg håper det ender på noe som antyder at nordmenn holdet til her. Finnes i grunn nok av sider der man har mulighet med flotte norske ord, der man istedet velger engelske ord. Er ikkje hardware og Gamer engelsk da? Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Har ingen forslag, men jeg håper det ender på noe som antyder at nordmenn holdet til her. Finnes i grunn nok av sider der man har mulighet med flotte norske ord, der man istedet velger engelske ord. Er ikkje hardware og Gamer engelsk da? Jeg tror kanskje "www.maskinvare.no" og "www.spiller.no" ville være litt rart... ^^ Lenke til kommentar
genesis Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 (endret) gamlegamer.no=p Endret 7. januar 2014 av Zeph Lenke til kommentar
dannad Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Jeg mistenker at et par av alternativene kan være mine, men jeg er ikke sikker. Får man beskjed når forslaget blir godkjent? Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Hvorfor blir ikke innsendte forslag lagt ut? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Howard har sagt at det går treigt på den fronten. Lenke til kommentar
-kai- Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 (endret) Voten fungerer som ventet meget dårlig som følge av at man kan gi minuspoeng. Her er det masse taktisk stemming. Man gir minus til de som leder for å hjelpe sitt eget forslag. Hjelper samtidig lite at voten er mulig å manipulere. Anbefaler sterkt å fjerne muligheten til å stemme ned slik at det navnet flest liker vinner, samt bare la voten være rådgivende for en jury. Dette siste også som følge av at flere av navnene kan være problematiske da de er alt for lik navn på andre sider. For tiden leder f.eks gamevault (med 2 poeng!). Dette er svært likt kjente videogamevault. Endret 4. februar 2009 av -kai- Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Dessverre er det veldig lett å manipulere stemmeavgivningen, den bør fjernes. Juryen hos tek kan heller avgjøre internt hvem som bør vinne eller ikke?! Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 (endret) Ja, avstemmningen virker nokså manipulert, og ikke rettferdig gjort. Den skulle heller vært at de top 10 avstemt, så velger tek vinneren. Endret 4. februar 2009 av AvidGamer Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 At et forslag har 79 (!) minuspoeng er bare ikke helt riktig, samme hvor dårlig det er... Det MÅ jo bare ha vært noe juks der... Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Vennegjenger som stemmer og manipulerer Dessuten er det som uttalt lett å stemme flere ganger. Lenke til kommentar
asjafjell Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Jeg likte veldig godt ideen om stemming først. Hvordan det utvikler seg i praksis er jo en helt annen sak. Dette begynner mer og mer å ligne på julekalenderen til dinside.no som ikke gikk helt som planlagt. Jeg tror bildet sier sitt. Lykke til videre, og håper den beste vinner Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Selv om noen forslag faktisk er dårlige. Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 (endret) Jeg likte veldig godt ideen om stemming først. Hvordan det utvikler seg i praksis er jo en helt annen sak. Dette begynner mer og mer å ligne på julekalenderen til dinside.no som ikke gikk helt som planlagt. Jeg tror bildet sier sitt. Lykke til videre, og håper den beste vinner Hehe, på bildet ser det ut som Gameguru leder, selv om det faktisk ligger likt med resten av bølingen... ^^ Gameguru var forresten forslaget mitt! Endret 4. februar 2009 av Breidablik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg