Gå til innhold

Konkurranse: Hva skal jeg hete?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har ingen forslag, men jeg håper det ender på noe som antyder at nordmenn holdet til her. Finnes i grunn nok av sider der man har mulighet med flotte norske ord, der man istedet velger engelske ord.

Er ikkje hardware og Gamer engelsk da? :)

Jeg tror kanskje "www.maskinvare.no" og "www.spiller.no" ville være litt rart... ^^

Lenke til kommentar

Voten fungerer som ventet meget dårlig som følge av at man kan gi minuspoeng. Her er det masse taktisk stemming. Man gir minus til de som leder for å hjelpe sitt eget forslag. Hjelper samtidig lite at voten er mulig å manipulere. Anbefaler sterkt å fjerne muligheten til å stemme ned slik at det navnet flest liker vinner, samt bare la voten være rådgivende for en jury.

Dette siste også som følge av at flere av navnene kan være problematiske da de er alt for lik navn på andre sider. For tiden leder f.eks gamevault (med 2 poeng!). Dette er svært likt kjente videogamevault.

Endret av -kai-
Lenke til kommentar

Jeg likte veldig godt ideen om stemming først. Hvordan det utvikler seg i praksis er jo en helt annen sak. Dette begynner mer og mer å ligne på julekalenderen til dinside.no som ikke gikk helt som planlagt.

Jeg tror bildet sier sitt.

Lykke til videre, og håper den beste vinner :)

post-131416-1233778073.png

Lenke til kommentar
Jeg likte veldig godt ideen om stemming først. Hvordan det utvikler seg i praksis er jo en helt annen sak. Dette begynner mer og mer å ligne på julekalenderen til dinside.no som ikke gikk helt som planlagt.

Jeg tror bildet sier sitt.

Lykke til videre, og håper den beste vinner :)

Hehe, på bildet ser det ut som Gameguru leder, selv om det faktisk ligger likt med resten av bølingen... ^^

Gameguru var forresten forslaget mitt! :new_woot:

Endret av Breidablik
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...