Howard Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Vi trenger din hjelp for å finne navnet på Tek.no-nettverkets nye spillside. Les mer Lenke til kommentar
Enigma123 Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Hva med: Spillegalskap.no NorwegianGamer.no Spillhjørnet.no Spill&Dill.no SpillPlaneten.no Games4U.no Kommer med flere forslag etterhvert:p Lenke til kommentar
tmolberg Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Mitt forslag. Quasi.no Quasi er latin for As If. Lenke til kommentar
voidDraw() Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Mine forslag kommer garantert ikke igjennom. Tørr som maling er de Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Jeg foreslo Spilljournalen, men håper på bedre fantasi i morgen. Fine premier da:) Lenke til kommentar
wwws78 Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Jeg synes siden ska ha et norskt navn. Forslag: spillbar.no Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Jeg syns at navnet kan være uansett språk, så lenge det er innenfor visse kriterier. Hva skal til for at forslaget kommer med i artikkelen? Lenke til kommentar
Mannon Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Eg er einig med wwws78, eit norsk namn må det vere so eg føreslo spelsida.no Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 De burde gjøre om alle navnene i tek nettverket; hardware.tek.no games.tek.no photos.tek.no forum.tek.no etc... Så kunne de alltids linke hardware.no til hardware.tek.no etc. sånn for at vi skulle kunne beholde "bookmark'a" våre inntil videre. Lenke til kommentar
Mountain Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Et av mine forslag er ordet Venatio som betyr "Spill" på latin. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Navnet kan være på engelsk hvis det ønsker det, men det må jo ha noe med spill å gjøre. Kan ikke kalle siden papp.no. Navnet skal jo idikere hva innholdet er god ekempel på skivebom Link Men jeg lurer på om det finnes begrensning på .xxx...? Må det være .no elr .tek.no eller kan vi bruke .eu .com .ws osv? Lenke til kommentar
exenpipp Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 spillbar.no spillsiden.no spill.tek.no spilltek.no spillsiden Foretrekker spill.tek.no Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Navnet må i alle fall inneholde gamer for å holde intressen min oppe. håper mitt forslag kommer igjennom. Lenke til kommentar
Howard Skrevet 4. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2009 En presisering: .no-navnet må være ledig, med mindre man foreslår noe som er basert på et eksisterende domenenavn (type forslag.tek.no, tek.no/forslag e.l.) Lenke til kommentar
-kai- Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Spennende konkurranse, men det burde ikke være mulig å gi minuspoeng. Åpner for taktisk stemming. Det som flest *liker* bør vinne. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Siden må jo få et eget domene!!! Ellers blir jo dette den eneste som ikke står på "egne bein" (?) Lenke til kommentar
Howard Skrevet 4. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2009 Det renner inn med forslag, så vi ber om forståelse for at det kan ta _noe_ tid før forslagene legges ut i stemmelista Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg