Mafo Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 På fredag svarer norgesansvarlig i F-Secure, Dag Arne Jerstad, på dine spørsmål om mobilvirus. Les mer Lenke til kommentar
ryback Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 (endret) Hvor skal man sende inn spørsmål, her? Edit: Jeg ser det ble lagt til nå. Endret 4. februar 2009 av ryback Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 (endret) - "Hei lederen for F-Secure, dere som tener penger på å selge antivirus til mobiltelefoner. si meg, hvor farlig er virus på mobilen, og hva bør jeg gjøre?" - "Hei du, antivirus på mobilen er svært farlig og du bør kjøpe antivirusprogram men en gang! Jeg vil tørre å påstå at F-Secure antivirus er det beste. " This will happen! Endret 4. februar 2009 av Kontorstol Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Du bomma vel litt der? "Hvor farlig er antivirus på mobilen?". Uansett, tror nok du har rett. Får håpe at ingen spør slike spørsmål da:) Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Det gikk altfor fort i svingen der. Lenke til kommentar
Darky_1 Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 ok,noen må visst stille spørsmålet ingen tør spørre: Hvor reelt er virustrusselen på en mobil og er det noe vits å bruke penger på anti-virus? Det er jo bare å ta back-up jevnlig og skulle man være så uheldig å få svineri er det bare å resette hele saken og legge inn back-up`en. Lenke til kommentar
phax Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 ok,noen må visst stille spørsmålet ingen tør spørre: Hvor reelt er virustrusselen på en mobil og er det noe vits å bruke penger på anti-virus? Det er jo bare å ta back-up jevnlig og skulle man være så uheldig å få svineri er det bare å resette hele saken og legge inn back-up`en. Jeg vil tro at faren ligger i å få et virus som tapper deg for penger, slik som datavirus i gode gamle modem dager. Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Syntes ikke mobilvirus er noe stort problem pr dags dato, ser veldig lite av det. Men morsomt at dette skulle komme nå som jeg hadde en kunde med mobilvirus for et par dager siden Noe som het "comwarrior" eller noe, som spredde seg ved og sende mms til folk i kundens telefon liste. Var vel et virus som gikk på de eldre symbian telefonene, 2nd edition. Var en N70. Lenke til kommentar
JFM Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Litt OT, men må bare spørre: Hvilket gratis antivirus anbefales til symbian v3? Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Litt OT, men må bare spørre:Hvilket gratis antivirus anbefales til symbian v3? Tviler på at man finner gratis antvirus utenom pirat selfølgelig (ikke se på meg ). Lenke til kommentar
JFM Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 oki Men hvilke program anbefales om jeg er vilig til å betale? Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Det anbefales ikke. Nei, ikke når man må betale for det . Lenke til kommentar
JFM Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Lol. Hva er det beste programmet? Jeg sier jo ikke at jeg skal kjøpe det.... Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Det finnes ikke noe bra program? And the story continues... Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 (endret) Litt OT, men må bare spørre:Hvilket gratis antivirus anbefales til symbian v3? Pr. idag er det Nokia sin Symbian plattform som er mest utsatt og da spesielt S60 ver.1 og 2. På S60 ver.3 har vi ennå ikke sett noen virus. Endret 6. februar 2009 av fargoth Lenke til kommentar
John_HD Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Seff - "Hei lederen for F-Secure, dere som tener penger på å selge antivirus til mobiltelefoner. si meg, hvor farlig er virus på mobilen, og hva bør jeg gjøre?" - "Hei du, antivirus på mobilen er svært farlig og du bør kjøpe antivirusprogram men en gang! Jeg vil tørre å påstå at F-Secure antivirus er det beste. " This will happen! hahahahhahah bra dette ^^ Lenke til kommentar
V3gg3n Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 "så jeg ville installert AV på mobilen hvis: (...) 3. du omgås psykopater som har glede av å lese SMS'ene dine, vite hvor du er til enhver tid og å hvem du ringer til. ./DA" Smilte litt til den kommentaren ja:p Virker som en genial fyr dette her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg