Hexehylet Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Skjønner ikke bæret... Har to pc'er i huset, kommer ut på nett med begge via en router. Begge maskinene synes i arbeidsgruppen, men forsøker jeg å komme inn på den andre maskinen ender det med en feilmelding " du har kanskje ikke tillatelse til å bruke denne ressursen. serveren har ikke nok lagringskapasitet til å utføre denne kommandoen" og så fryser maskinen når jeg lukker dette viduet. Det er likt begge veier. Fildeling er slått på, begge har samme protokoller installert,har forsøkt å slå av både brannmur og antivirus. Så nå er jeg tom for ide'er Hva gjør jeg feil ? Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 (endret) Begynner med det enkleste først. Har du logget på med en bruker med admin-rettigheter? Og hva slags operativsystem kjører du på dem to maskinene det er snakk om? Endret 5. februar 2009 av Gurglemuffin Lenke til kommentar
Hexehylet Skrevet 5. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2009 (endret) Det er bare en brukerprofil på begge maskinene, og det er jo min. Jeg kjører XP på begge. Nå funker det en veg... snodig Endret 11. februar 2009 av Hexehylet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå