einaros Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Noen som har noen formening om hvor jeg kan få tak i ND-filter på 82mm (til Canon 16-35mm)? Jeg har vært innom Japan Photo, FotoVideo og Fotoknudsen Pro i Oslo; men ingen hadde noe som helst, eller mulighet for å skaffe. Lenke til kommentar
einaros Skrevet 4. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2009 De har nok, ja -- men hadde helst sett at det var noe jeg kunne kjøpe her hjemme, og aller helst plukke opp i en butikk. Lenke til kommentar
saschagabor Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Hvis de store butikkene i Oslo ikke engang gidder å skaffe filteret til deg, så forstår jeg ikke hvorfor du fortsatt vil traske rundt og lete. Sett at de hadde bestilt inn et filter til deg (noe jeg ikke kan forstå at de ikke vil...) så ville du kommet meget dårlig ut prismessig i forhold til utenlandske nettbutikker uansett. Dessverre overpriser de norske butikkene tilbehør som filter. For meg begynner det hvertfall å bli litt vel drøyt når de tar 2-3 ganger høyere pris enn hva jeg får samme filteret for, inkludert frakt, fra utlandet. Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Prøv ebay... De har alt... Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Prøv ebay... De har alt... Ebay er ikke en nettbutikk. "De" i ebay er isåfall alle som noensinne har solgt noe på ebay? Lenke til kommentar
arthon Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Kelko ga dette svaret umiddelbart; http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfo...spx?plid=108801 Ikke akkurat billig. Hvis du er ivrig bruker av ND så kanskje en Vari-ND Filter investering lønner seg, selv om det koster like mye som noen objektiver; http://www.singh-ray.com/varind.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå