Venruki Skrevet 17. april 2003 Del Skrevet 17. april 2003 spise?har ikke spist siden jeg gikk på bussen opp hit jeg.. JOSH! Du har spist KEBAB..bare vet det 8) Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 17. april 2003 Del Skrevet 17. april 2003 Bah, jeg spiste een baguett . Jeg leste "Bah, jeg spiste en bah gutt." Skummelt mate på TG suger!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Frustret ungdom? Hva er en såkalt "bah gutt"? Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 17. april 2003 Del Skrevet 17. april 2003 http://www.teroy.no/tg03/1/imagepages/image26.htm Jeg er sunn på TG Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 17. april 2003 Del Skrevet 17. april 2003 Fytti rakkern, så god plass dere har. Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 17. april 2003 Del Skrevet 17. april 2003 Fytti rakkern, så god plass dere har. neeh. har ekstra plate med meg. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 18. april 2003 Del Skrevet 18. april 2003 Bah, jeg spiste een baguett . Jeg leste "Bah, jeg spiste en bah gutt." Skummelt mate på TG suger!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Frustret ungdom? Hva er en såkalt "bah gutt"? Hvis du dropper den siste "bah"-en, så blir det ganske skummelt. Lenke til kommentar
Thomasen Skrevet 19. april 2003 Del Skrevet 19. april 2003 Fondus teite regler når du bruker di selv. Se i reglene dine -Bruk ikke mer enn et utropstegn/spørsmålstegn. -Bruk emnefelt fornufdig.Ikke bare skriv hjelp!!! Hmm...Bruker ikke du 3 utropstegn der?????? Lenke til kommentar
DjSlayer Skrevet 19. april 2003 Del Skrevet 19. april 2003 Fondus teite regler når du bruker di selv. Se i reglene dine-Bruk ikke mer enn et utropstegn/spørsmålstegn. -Bruk emnefelt fornufdig.Ikke bare skriv hjelp!!! Hmm...Bruker ikke du 3 utropstegn der?????? Er du for en merklig type? Kanke komme her og komme her. De er nyttige rettnings linjer for n00ber som vanligvis skriver "Hjelp??????" i emne feltet (kanskje jeg underdrev der en smule, normalt er det flere spørsmålstegn og utropstegn). Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 19. april 2003 Del Skrevet 19. april 2003 Har med brød, en brødkniv og nugatti, det er frokost middag og lunsj, burgerene her er ikke no særlig, og pomfrites, huffhuff...... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå