Gabriel Shear Skrevet 17. april 2003 Del Skrevet 17. april 2003 Hva får en kjøpt av frukost på TG? Orker ikke burger, pomfri eller noe lignende nå.. Hva spiste du til frukost i dag på TG, forresten? Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 17. april 2003 Del Skrevet 17. april 2003 Du får spise din egen avføring, er det ikke slik at man må være litt ekstrem på TG? :wink: Lenke til kommentar
Gabriel Shear Skrevet 17. april 2003 Forfatter Del Skrevet 17. april 2003 og du har deffentli fått inspirasjon fra shitcity.com =p Lenke til kommentar
fondus Skrevet 17. april 2003 Del Skrevet 17. april 2003 Du får spise din egen avføring, er det ikke slik at man må være litt ekstrem på TG? :wink: Kvalming og du har deffentli fått inspirasjon fra shitcity.com =p forumregelbryter Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 17. april 2003 Del Skrevet 17. april 2003 JEg spiste en halv pakke knekkebrød med bacon ost. mate på TG suger!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 17. april 2003 Del Skrevet 17. april 2003 spise? har ikke spist siden jeg gikk på bussen opp hit jeg.. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 17. april 2003 Del Skrevet 17. april 2003 Er frokost mat om morgenenen, eller det en spiser når en har stått opp? Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 17. april 2003 Del Skrevet 17. april 2003 Ok, ikke noe foreløpig da - sto nettopp opp. Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 17. april 2003 Del Skrevet 17. april 2003 jeg er et sundt menneske.. spiste potetgull til frokost .. poteter er stund å godt for helsa Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 17. april 2003 Del Skrevet 17. april 2003 Bah, jeg spiste een baguett jeg egentlig skulle spist i går. En dag gammel majones er _ikke_ godt. Lenke til kommentar
OgnOmm Skrevet 17. april 2003 Del Skrevet 17. april 2003 Vi kan vel kalle det middag nå, for nå skal jeg i vogna og steike kylling... Kylling og ris er digg... I morgen blir det vel svin indrefilet...Mmmmmm Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 17. april 2003 Del Skrevet 17. april 2003 Vi kan vel kalle det middag nå, for nå skal jeg i vogna og steike kylling... Kylling og ris er digg... I morgen blir det vel svin indrefilet...Mmmmmm noen her klarer faktisk å lage god mat på tg :o nice OgnOmm :wink: Lenke til kommentar
Kamerat Skrevet 17. april 2003 Del Skrevet 17. april 2003 JEg spiste en halv pakke knekkebrød med bacon ost... Du også? Lenke til kommentar
OgnOmm Skrevet 17. april 2003 Del Skrevet 17. april 2003 Vi kan vel kalle det middag nå, for nå skal jeg i vogna og steike kylling... Kylling og ris er digg... I morgen blir det vel svin indrefilet...Mmmmmm noen her klarer faktisk å lage god mat på tg :o nice OgnOmm :wink: Campingvogn er en fin ting... Vet fanken ikke hva jeg skal ha sammen med biffen da. Noen som har noe forslag, noe som er enkelt og kan lages i steikepanne/kjeler?? Men for ikke å skli helt utafor topic, spiste jeg brødskiver til frokost i dag. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 17. april 2003 Del Skrevet 17. april 2003 Stekte potetskiver og bernaise. Lenke til kommentar
OgnOmm Skrevet 17. april 2003 Del Skrevet 17. april 2003 Stekte potetskiver og bernaise. UUUUTEMERKET forslag....Må nok ta biffen på lørdan slik at jeg får handlet inn poteter og saus.... Det er veldig godt, tar litt tid med potetene, for så vidt meg kjent må potetene kokes før de stekes, men muttern hadde sikkert blitt imponert når vi viser a filmen fra en gourmet-middag ala TG... Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 17. april 2003 Del Skrevet 17. april 2003 Ikke glem meg i rulleteksten da. Lenke til kommentar
OgnOmm Skrevet 17. april 2003 Del Skrevet 17. april 2003 Skal huske på det. Bare få dratt ræva mi bort på rimi på lørdan og kjøpe poteter. Gidder du koke dem for meg også sosohal Eller ikke.... Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 17. april 2003 Del Skrevet 17. april 2003 Bah, jeg spiste een baguett . Jeg leste "Bah, jeg spiste en bah gutt." Skummelt mate på TG suger!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Frustret ungdom? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå