Disputt-uten-krutt Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Jobbet tidligere med klargjøring av biler og var så heldig at vi etter hvert brukte produkter fra Clean Wave. De hadde ypperlig spylerveske, rutevask (med eplelukt), luktfjerner, interiørrens som kunne brukes på alt som tåler vann (og var veldig effektiv), samt avfetting i YL-gruppe 0... bare å sende rett i vanlig avløp. Og ja, det funka veldig bra! Så kommer vi til det store _MEN_, hva skjedde med de? Etter litt "detektivarbeid" fant jeg ut at de slettet seg fra enhetsregisteret i 2005, samt at rykter sier at de gikk på konkurs etter konkurs. Jeg har enda tlf.nr til en av selgerne deres. Dog, intet hell med å nå ham. Mulig han er på ferie eller.no. Han driver eget firma nå, så han må da være mulig å få tak i. Er det noen som vet hva som skjedde? Det er svært lite konkret å finne online... Har noen tatt over produktspekteret deres? I så fall, hvem? Hvis ikke, hvem har i så fall tilsvarende produkter og selger til privatpersoner? Ingen som har noen anelse om hva jeg skriver om? Ok, de hadde rutevask-konsentrat i 4l kanner. Det samme med interiørrens. Avfetting var ferdigblandet på 4l, mener jeg. Som jeg kan huske kosta det ikke all verden heller. Og man kunne være relativt sparsom på blandingsforholdet. Altså penger å spare. Kjekt for både bil og hjem. Hvem vet noe / har tips? PS! Noen som har hatt noen forbindelse med NSB sitt renhold kanskje? Så vidt jeg forstod det den gang var dette en av storkundene de hadde halt i land. Har ingen konkrete beviser for dette dog. Lenke til kommentar
bmwpower92 Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 tror kansje www.sandatv.no selger NOE av dette fra cleanwave. disse klutene osv. trr jeg finnes. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå