Modeswitch Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Hadde en veiledningstime før nyttår, men kom aldri i gang og har glemt hvordan flere av øvelsene var. Har tenkt å starte med dette programmet, hvis noen fikk mest lyst til å foreslå noe helt annet. Ta utgangspunkt i at jeg har de vanligste apparater tilgjengelig. Prøvd å finne bilder, og ut i fra det jeg fant kunne jeg ikke se noen forskjell på brystpress med manualer og flyes. Synes det ser ut som at man ligger på en benk og hever (samler) manualene. Er flyes der jeg presser de "putene" mot hverandre? Hva med skrå brystpress? Denne husker jeg ikke i det hele tatt. På Bicepscurl m/stang mener jeg at jeg satt ved et "apparat" og løftet stanga ved å bøye albuene. Biceps m/manualer er vel bare å stå rett og og ned og løfte på manualene. Mener jeg tok annenhver arm. Så har jeg skulderpress. Den fant jeg en .gif på, heldigvis. Siste på første økt er sidehev. Der finner jeg ikke noe og husker heller ikke. ------ På andre økt (beinøvelser+sit ups) har jeg funnet/husket alt. ------ Tredje økt, der har jeg row back. Husker ikke i det hele tatt og har heller ikke funnet noen jeg drar kjensel på. Nedtrekk både smalt og bredt husker jeg. Rygg ups også, men der har jeg altfor dårlig koordinasjon og skulle gjerne hatt andre måter å trene rygg på. Tricepspress m/tau fant jeg ikke, men er det der man trekker tauet med f.eks. høyrearmen oppe fra venstre og ned mot høyre? Siste er franskpress. Finner ikke noe og husker heller ikke. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Her finner du videoutførelse på veldig mange øvelser. En veldig nyttig side. Brystpress = benkpress? Flies finner du under "dumbbell fly", dette er sidehev, dette er franskpress eller skullcrusher. (er en liten forskjell der) = pushdown (tricepspress m/tau) Lenke til kommentar
Modeswitch Skrevet 5. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2009 Takk skal du ha. Brystpress er nok ikke benkpress, hvor man ligger på en benk og løfter på stanga. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå