hitokiri Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Motorola har avslørt når de første Windows Mobile 7-mobilene kommer. Les mer Lenke til kommentar
Agent 47 Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Yesss... Skal vente til WM7 kommer... Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Kult. Er det med aero i denne da? :!: For å matche W7 mener jeg Lenke til kommentar
dsbilling Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 @ Flimzes Lol, den var nice! :!: Lenke til kommentar
Marasmus Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Skrekk og gru. Om WM7 ligner på W7 oppstår det trøbbel W7 har jo såpass bloatet design at man knapt får plass til noe på skjermen, så om WM7 kjører samme løp ... Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Vel, etter mitt skjønn har Windows 7 det reneste og enkleste designet av noen Windows-versjoner hittil, så dersom WM7 tar mye inspirasjon fra W7 skal ikke jeg klage. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Ja det må jeg si, har du prøvd W7 i det hele tatt? Er like slankt og enkelt som windows 2000 her i hvert fall. Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Jeg bruker W7 daglig, i hvert fall. Har klokketro på det OSet. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Skrekk og gru. Om WM7 ligner på W7 oppstår det trøbbel W7 har jo såpass bloatet design at man knapt får plass til noe på skjermen, så om WM7 kjører samme løp ... Nå skal du få lov til å vise meg hva som er bloated. Lenke til kommentar
Zappy Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Han tenker nok på store ikoner og bling bling. Setupen du har der er ikke akkurat det som kommer ut av boksen. Men altså, de er da ikke HELT tett selv om de kanskje er litt for glad i swish og swosh. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Syntes 2 år er veldig lenge å vente for noe som Microsoft skulle hatt på plass for lenge, lenge siden. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Setupen du har der er ikke akkurat det som kommer ut av boksen. Neivel? JEg har gjort en ting, det var høyreklikk på oppgavelinja, og så trykket jeg på "use small icons" eneste uoriginalt (selvfølgelig med unntak av programutvalget da) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg