e(XP)erience Skrevet 17. april 2003 Del Skrevet 17. april 2003 Bestilte et Sapphire 9500PRO hos komplett. Men da det kom begynnte jeg å lure litt: * Vifta er slik som på bildet og ikke en slik som dette * Strøm tilførsels kontakten er ikke plassert bak på skjermkortet, men ca midt på kortet ute langs kanten Har jeg da fått et ATI kort i steden for et Sapphire kort? Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 17. april 2003 Del Skrevet 17. april 2003 tror du skal være fornøyd fordi den vifta du har fått støyer mindre (ta det med en klype salt) anyway, det er ofte Sapphire og andre kjøper inn kort direkte fra ATI og slenger det i sin egen pakke. Se http://www.hardware.no/tester/skjermkort/c...pro/index2.html les spesielt det om "tok turen til ATI's nettsteder" Lenke til kommentar
e(XP)erience Skrevet 17. april 2003 Forfatter Del Skrevet 17. april 2003 Jeg er ikke misfornøyd med mitt skjermkort, men syns det var litt rart at det ikke var en slik Sapphire vifte på det. Lenke til kommentar
lperik Skrevet 17. april 2003 Del Skrevet 17. april 2003 Jeg er ikke misfornøyd med mitt skjermkort, men syns det var litt rart at det ikke var en slik Sapphire vifte på det. Du har fått ett BBA kort istedet for et sapphire kort. Som sagt tidligere så kjøper sapphire og andre merker kort direkte fra ATi om de går tomme på sine egne, og selger disse med sin egen bundle. Bestilte Sapphire og fikk ATi kort jeg og. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå