jonlem Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 ...og problemet er? Hva er du redd for? At "de" er i ferd med å bli flere enn "oss"? Lenke til kommentar
Sandsvei Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Ja, finner du det provoserende? Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Ohnoes. Pakkisene tar over. Run away! Saken er bare den at i 2029, som faktisk ligger 20 år frem i tid, er det en helt annen generasjon "innvandrere" som vil utgjøre hoveddelen av denne gruppen. Den første bolken av hjemlengsel-plagede innvandrere er snart historie alt i dag. Dessuten spørs det om det gir mening å bruke "innvandrer"-kategorien i forstanden "mennesker som ikke er etniske norske" i denne sammenhengen. Hvis "de" blir flere enn "oss" i 2029 vil de i all hovedsak være født og oppvokst i Norge. Da blir etnisitet bare et definisjonsspørsmål. Lenke til kommentar
Thend Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 (endret) Sjekk navnestatistikken for Oslo: Jenter. Gutter. Jeg vil heller dra den konklusjonen at det ser ut som veldig mange muslimske guttebarn kalles opp etter Profeten (fred være med ham), enn at de onde muslimene kjører sharia-takeover. Det er jo ingen spesielt ytenlandske jentenavn på lista. Endret 4. februar 2009 av Thendrup Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 dere er fullt klar over at største invandrer gruppen er svensker? grunnen til at mohammed fikk en klar førsteplass er fordi de fra den delen av jorda har bare noen få navn å velge mellom, virker det som, mens andre land, som norge og sverige har en hau med navn å ta av. og navnetrend endrer seg veldig, ikke så mange som kaller ungene sine for ingrid, frida, eller birthe for den saks skyld, se her: http://www.barnimagen.com/felles/bryllup_o...melt_norsk_navn men de fra østlige deler går for mohammed, ali, mustafa, abdul o.l Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Muhammed er jo ikke akkurat noe stygt navn heller, så at det må ekstremister til for å velge det, tviler jeg på. Det kryr av folk med bibel-navn også, uten at de er det spøtt religiøse. Lenke til kommentar
jonlem Skrevet 4. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2009 Ja, finner du det provoserende? Nei, må si det kjennes ut som jeg tar det med knusende ro.. Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 en ting til, når jeg faktisk så på statistikken, alle de andre navnene er jo nordiske eller internationale!! bare ETT navn som er "utenlandsk" og det havna på førsteplass. de andre til sammen blir jo overdrevent mer enn førsteplassen, du har førsteplass som er et muslimsk navn, og de 18 andre nedover som er internationale/europeiske/nordiske. Lenke til kommentar
E7ite Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Eg synst eit samfunn med fleire kulturar bare er positivt. Nordmenn er generellt hobby rasister. Sjølv om dei ikkje er åpent rasist, er dei skeptiske til innvandrarar, mislikar polakkar, ynskjer ikkje at det var så mange muslimar i nabolaget osv. Det einaste problemet med innvandring idag, er å få alle i arbeid. Ellers kan dei for min del opne slusene for fullt, så lenge dei tar til takke med at religionen deira ikkje skal praktiserast her, t.d. omskjering. Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Førsteinnlegget oppfyllte ikke kravene for posting i denne kategorien, derfor er dette flyttet til såpeboksen. Denne tråden stenges. MVH KVTL Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg