Mojo Pin Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Jeg er utrolig spent på neste episode. Spesielt scenen med Ben & Co. Hvordan vil Ben klare å manipulere seg ut av den scenen?! Sun jobber for Widmore. Kommer Sun til å skyte Ben? Jeg tror nesten det. Det hadde vært maksimalt sjokkerende. Husk at Ben ikke kan komme tilbake til øya. Men hvordan kan Locke kommer tilbake til øya? Hvis Locke tar samme vei, altså. Nå har vi vel sett eksempler på at personer som bringes til øya i en kiste, kan begynne å komme og gå litt rundt om kring (noe som sikkert passer greit for en som skal være sjefen der) Lenke til kommentar
MRN Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Jeg er utrolig spent på neste episode. Spesielt scenen med Ben & Co. Hvordan vil Ben klare å manipulere seg ut av den scenen?! Sun jobber for Widmore. Kommer Sun til å skyte Ben? Jeg tror nesten det. Det hadde vært maksimalt sjokkerende. Husk at Ben ikke kan komme tilbake til øya. Men hvordan kan Locke kommer tilbake til øya? Hvis Locke tar samme vei, altså. Husk at det er bare Ben som har sagt at han ikke kan returnere og han er vel ganske kjent for å lyve, så alt kan endres. Hvilken scene med Ben & Co er det du snakker om? Det er flere scener der Ben er med flere personer. Godt mulig at Jocob eller Pierre Chang har sagt at den som flytter øya ikke kan returnere. ELLER det kan være noe som Ben har funnet på, for at Locke skal føle seg kongen på øya, og være lederen for The Others, inkludert Alpert. Men hvorfor si sånt, hvis det er mulighet for at Ben kommer tilbake likevel? Vi vet ikke hvordan Locke reiser fra øya, så det er nyttesløst å spekulere videre på det. Jeg mener selvsagt nest siste scene i denne episoden. Siste vi ser er at Sun tar våpenet ut, og går ut av bilen. Det logiske er at hun får gjengen i møte... Hva som skjer da, dialogen og handlingen videre, den er jeg spent på Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 7. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2009 Han sier faktisk riktig episode. Var dette i flashbacks elns? For ifølge lostpedia så var ikke Claire med i episode 16 Enten så er du stokk dum, eller så leste du ikke at han sa sesong 2 episode 16. "One of Us" is the 16th episode of Season 3 and the 63rd episode of the series. It was originally broadcast on April 11, 2007. Jack, Kate and Sayid return along with Juliet, who faces distrust and fear from the other survivors. At the survivors' camp, Claire is struck with a sickness. http://lostpedia.wikia.com/wiki/One_of_Us Lenke til kommentar
VarCon Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Han sier faktisk riktig episode. Var dette i flashbacks elns? For ifølge lostpedia så var ikke Claire med i episode 16 Enten så er du stokk dum, eller så leste du ikke at han sa sesong 2 episode 16. "One of Us" is the 16th episode of Season 3 and the 63rd episode of the series. It was originally broadcast on April 11, 2007. Jack, Kate and Sayid return along with Juliet, who faces distrust and fear from the other survivors. At the survivors' camp, Claire is struck with a sickness. http://lostpedia.wikia.com/wiki/One_of_Us Jeg leste at han sa sesong 2 episode 16 og dersom du går inn på lostpedia og videre går inn på sesong 2 episode 16 kommer du inn på episoden som heter The Whole Truth "The Whole Truth" is the sixteenth episode of Season 2 of Lost and the 40th episode of the series as a whole. John enlists Ana Lucia's help in dealing with their prisoner in the Hatch. Elsewhere, Sun begins to think that she might be pregnant. Litt lenger ned på siden nærmere bestemt på production notes står det følgende: Claire, Eko, Libby, and Michael do not appear in this episode. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 7. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2009 Haha sorry der rota jeg. Glemte et øyeblikk der at det var ikke var S3 Juliet ble introdusert. Uansett så er dette lite relevant til det vi skal snakke om i denne tråden da det som skjedde med Claire har med noe annet. Beklager forresten. Lenke til kommentar
prixmyo Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 "- Hello, Jin. I'm Danielle. Danielle Rousseau." Det var høydepunktet i episoden! Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Det var det! Jin er skikkelig forvirret. Åh, som jeg har savnet Jin! Lenke til kommentar
Dav1D Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Ja det er kjempebra at han lever . Men jeg lurer på, når Jin møtte Danielle i sesong 1 (eller 2?) hadde de da møtt hverandre før når hun var gravid? Husket isåfall de hverandre ikke? Lenke til kommentar
VarCon Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Ja det er kjempebra at han lever . Men jeg lurer på, når Jin møtte Danielle i sesong 1 (eller 2?) hadde de da møtt hverandre før når hun var gravid? Husket isåfall de hverandre ikke? Kan jo være slik som det var med Faraday og Desmond, at man kan endre det som skjer i tiden. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 (endret) Flere og flere begynner å blø, men hittil ingen fra 815. Vi vet Chalotte har vært der en periode og at Juliet har vært der noen år. Skal man følge linjen, skal Miles være den personen som har vært på øya nest lengst av de gjenværende - kanskje som barn? Min teori er at Miles er sønnen til Pierre Chang/informasjonstape-fyren, altså at det er Miles som var den babyen i første scenen av sesongen Endret 8. februar 2009 av Ehtram Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 8. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2009 (endret) Det er mulig, fordi Ken Leung som spiller Miles er 39. Miles er da enten i starten av 30 årene, eller noe rundt der. Hadde han vært i 20 årene derimot, er det nok ikke han. Men da må det vi så i starten av sesongstarten være fra 1970-72 tidligst. Endret 8. februar 2009 av Mahavishnu Lenke til kommentar
zonko Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Det finnes knapt tilfeldigheter i Lost, så det skal ikke forundre meg om det stemmer. Jeg tenkte faktisk på det da jeg så babyen i sesongstarten. Siden han ikke husker noe fra øya, må han vel bare ha vært der lenger enn til han var fire-fem, etter det går det an å huske mer. Lenke til kommentar
Moff Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Det er mulig, fordi Ken Leung som spiller Miles er 39. Miles er da enten i starten av 30 årene, eller noe rundt der. Hadde han vært i 20 årene derimot, er det nok ikke han. Men da må det vi så i starten av sesongstarten være fra 1970-72 tidligst. Tror det var akkurat da den Willie Nelson plata Marvin Candle setter på kom ut! Kan de ikke bestemme seg ? Heter han Marvin Candle eller Pierre Chang? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 8. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2009 Det med Willie Nelson-plata har nok lite å si, Miles kan godt ha blitt født på starten av 80-tallet. Tidlig 80-tallet er en mulighet det og. Vi vet enda ikke ca. aldern hans. Vel Pierre Chang er hans riktige navn, men han har brukt opptil 3-4 andre navn i diverse videoer for Dharma. Jeg kaller han Marvin Candle fordi det var det første navnet han hadde i serien rett og slett. Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Hoho... Jin is back! En definitiv høydare. Satt faktisk og tenkte på om han var skrevet helt ut av serien som død og eventuelt om han bare kom til å ha gjesteopptredener i flashbacks o.l da jeg satte på episoden. Fikk svaret på det, og det var mer positivt enn jeg turte å håpe på. Jeg regner da med at han er i samme tid som Juliet, Locke, Sawyer & Co, slik at når neste flash kommer, blir han alene? Skammelig nok hadde jeg ikke fått med meg at det har vært sesongstart, så det ble 4 episoder på rappen. Gleder meg til neste, men må si jeg er mer interessert i hva som skjer på øya enn hva som skjer på fastlandet - sikkert siden det er i dem omgivelsene vi har blitt kjent med alle karakterene. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 8. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2009 Jin er i samme flash som Juliet og Co. Charlotte sa at det så ut som at en båt nettopp hadde havarert, i tillegg var en boks med navnet på båten til de franske forskerne på stranda. Jin må ha mirkaeløst ha kommet seg innenfor radiusen så han ikke ble flytende på det øde havet, og må ha også vært gjennom flere tidsperioder som de andre overlevende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå