Filmvenn Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Her skal det bare diskuteres episoden "The Little Prince" som utgjør årets fjerde episode. Annen diskusjon og diskusjon om andre episoder skal taes i en annen "passende" tråd(spoilere helst i spoilertråden for sesong 5). Om du poster informasjon om episoden før den er sendt i USA, legg det i en spoiler. Har du ellers innvendiger til hva som bør være med blant informasjonen i førsteposten ta kontakt med trådstarter via PM. For de som lurer blir episoden sendt rundt 3-4 i statene, og da vanligvis ute på nettet rundt 4-5 natt til torsdag. Lost Season 5 Official Catch Up - Everything You Need To Know Se filmen hos Youtube Promo`er for episoden: Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Gleder meg Ses 5 har vært knall hittil. Lenke til kommentar
VarCon Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Gleder meg så sinnsykt Til nå har denne sesongen vært veldig bra og spennende. Håper det holder seg slik Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 5. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2009 En sånn grei episode. Syntes det var bra med fremgangen i O6-historien, men alikevel finner jeg veldig mye av det kjedelig. Elsker hvordan Ben viste seg å bruke advokaten p.g.a. Aaron. Jeg tenkte hele tiden på Widmore, men så også moren til Claire som et alternativ. Nesten så jeg vedder på at Sun skyter en annen O6, når hun skal skyte Ben. Bare herlig bra det forfatterne har stelt i stand nå. De kommer til å besvare det rundt de franske forskerne nå. Fordi nå så vi plutselig en ung Rousseau, til og med mannen hennes er med i det teamet. Noen spørsmål vi har lurt på siden de første episodene kan nå bli besvart, og de idiotene som sier vi ikke får svar på noe. Gå å legg dere. Bra at Jin kom tilbake, forhåpentligvis blir engelsken mer tydelig nå og vi slipper å høre så mye koreansk fra hans side. Liker virkelig Jin når han snakker engelsk. Lenke til kommentar
MRN Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Se her, ja. MYE bedre episode. Ble så utrolig skuffa etter forrige episode. Jeg så forrige episode tre ganger, tre! ganger bare for å overbevise meg om at det var en bra episode. Men nei. Forrige episode er på topp tre av de dårligste. Beklager. Men denne episoden derimot, den holdt mål. Koste meg under store deler av episoden, og den slutta så fort, og jeg ville ha mer. Sånn som det skal være Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 5. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2009 (endret) To ting som irriterte meg at vi ikke fikk vite i episoden; Hvor faen er Rose, Bernard og de 3 andre redshirts`ene samt Vincent? Å hvem var de som skøyt mot Sawyer, Juliet og Co? Her er en liten identifisering av de franske forskerne: Montand: Han som mistet armen ifølge Danielle i sesong 1 Robert: Faren til Alex, og var sammen med Danielle. Ble smittet av "sykdommen" på øya, og ble skutt og drept av Danielle En av de andre er Brennan, som ble nevnt i nødmeldingen til Danielle hvor hun sa han tok nøkklene, hva enn det betyr. Endret 5. februar 2009 av Mahavishnu Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Digger fremgangen Lost har nå for tiden. Veldig bra sesongstart til nå, om en litt rotete, men det kommer seg etterhvert. Lenke til kommentar
Me sjøl Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Rimelig fornøyd med at jeg forutså at det var Ben som sto bak kravet om blodprøve fra Kate. Ellers var episoden grei. Jeg hadde håpet på noe mer. Dog blir det spennende å se hvordan det gikk med teamet til Rousseau, men jeg aner at det kan være en triviell historie selv om den var ganske kraftig bygd opp i den første sesongen. Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Jeg har tydeligvis ikke fulgt så godt med, men jeg trodde Ben var faren til Alex? Lenke til kommentar
zonko Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 En uvant, men bra episode - det skjer mye når de reiser mye i tid. Bra twist det at Sawyer så Kate og Claire - man så faktisk hva han tenkte. Vi fikk også enderlig svar - Jin overlevde. Flere og flere begynner å blø, men hittil ingen fra 815. Vi vet Chalotte har vært der en periode og at Juliet har vært der noen år. Skal man følge linjen, skal Miles være den personen som har vært på øya nest lengst av de gjenværende - kanskje som barn? Er det dette som er sykdommen som dreper dem alle: tidssykdommen? Apropos sykdom, gleder meg virkelig til å se sykdommen som slo ut franskmennene. Lenke til kommentar
zonko Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Jeg har tydeligvis ikke fulgt så godt med, men jeg trodde Ben var faren til Alex? Stefar eller kidnapperfar om du vil. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 (endret) Noen som har en oversettelse av hva franskmennene sa til hverandre? Spennende episode, selv om ting kanskje går litt treigt fremover for min smak. Endret 5. februar 2009 av mushi Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 (endret) Omsetjing her: http://lostpedia.wikia.com/wiki/The_Little_Prince_transcript Endret 5. februar 2009 av Torbjørn T. Lenke til kommentar
Frijazz Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Litt kjedelig episode, litt mye Kate-Jack greier som jeg er nokså lei av. Ellers fikk vi vite flere interessante ting. Gleder meg stort til neste episode. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Spennende episode! Likte veldig godt slutten. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Omsetjing her:http://lostpedia.wikia.com/wiki/The_Little_Prince_transcript Takktakk, de sa akkurat det jeg trodde; ingenting viktig Lenke til kommentar
exhizor Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Noen som vet hvilken episode Jin og Danielle møttes for første gang ? Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Fryktet at denne episoden skulle følge kun O6-historien, noe den heldigvis ikke gjorde. En god episode, herlig overraskelse at Jin er tilbake, selv om jeg hele tiden har trodd på at han har vært i live. At de nå lar oss ta del i historien til det franske forskerteamet er helt fenomenalt, dette er jo noe vi har lurt på siden sesong 1. Håper på mer av dette. Veldig nysgjerrig på hvem som skjøt etter Locke&Co også. At vi i tillegg fikk se tilbakeblikk til sesong 1 og fødselen til Aaron var et ekstra pluss i margen. Lost skuffer ikke, dette er kvalitet på høyt nivå Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Fryktet at denne episoden skulle følge kun O6-historien, noe den heldigvis ikke gjorde. En god episode, herlig overraskelse at Jin er tilbake, selv om jeg hele tiden har trodd på at han har vært i live. At de nå lar oss ta del i historien til det franske forskerteamet er helt fenomenalt, dette er jo noe vi har lurt på siden sesong 1. Håper på mer av dette. Veldig nysgjerrig på hvem som skjøt etter Locke&Co også. At vi i tillegg fikk se tilbakeblikk til sesong 1 og fødselen til Aaron var et ekstra pluss i margen.Lost skuffer ikke, dette er kvalitet på høyt nivå Tror du ikke bare det var The Others som skjøt etter de da? Det tror jeg, trenger ikke være mer komplisert. God episode, men plottet er litt vel uklart enda, klarer ikke å ble helt tatt av spenninga. Men det er mystisk som alltid og underholdene, regner med det bygger seg opp. Lenke til kommentar
Dav1D Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Jeg synes dette var den beste i sesong 5 hittil! Virkelig spennende. Ser ut som de får fart på O6 synes jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå