Lukilock Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Han skal vel ikke ta betalt for suport han hjelper familien med? Står i førsteposten at han skal hjelpe familie Lenke til kommentar
Kvinnorna Skrevet 7. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2009 Eg eg tror han er på jakt etter pris de fakturerer kunder som de supporterer via verktøyet. Ikke hva verktøyet i seg selv koster. korrekt Lenke til kommentar
nomore Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Uansett så ser eg ikke problemet med å ta betalt i fra familie. Dersom behovet er så stort at man trenger verktøy for å hjelpe de så får de også betale kostnaden med det. Lenke til kommentar
Kvinnorna Skrevet 7. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2009 100kr timen. altfor billig. jeg ser for meg 100,- per 20min! Lenke til kommentar
Kvinnorna Skrevet 7. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2009 Uansett så ser eg ikke problemet med å ta betalt i fra familie. Dersom behovet er så stort at man trenger verktøy for å hjelpe de så får de også betale kostnaden med det. som student og selvstendig næringsdrivende må selvfølgelig familie også betale, men til reduserte takster. Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Da tar du 300kr timen, jeg ser ikke problemet? Lenke til kommentar
Kvinnorna Skrevet 8. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2009 Da tar du 300kr timen, jeg ser ikke problemet? er ingen problem, men det finnes utallig mange forskjellige prismodeller. jeg er ute etter innspill på dette for kanskje å stimulere egen tankegang. skal det for eksempel være minuttakst, fastpris i måneden for x antall "hjelp" osv. Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Ta den prismodellen du ønsker da, og så ser du om "kundene" dine er fornøyde, er dem det så er det bare tut å kjør. Er dem ikke, så forandrer du. Lenke til kommentar
Kvinnorna Skrevet 8. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2009 Ta den prismodellen du ønsker da, og så ser du om "kundene" dine er fornøyde, er dem det så er det bare tut å kjør. Er dem ikke, så forandrer du. vet jo godt at jeg kan velge prismodell selv. poenget var å få andres erfaringer på området. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå