Gjest Slettet+12983741234 Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 (endret) Hei dere, jeg har kjøpt forhåndsbetalte Microsoft-eksamen, men innser at jeg ikke får brukt opp alle. Det dreier ser om tre valgfrie Microsoft-eksamener som kan tas på alle godkjente Microsoft-testsentre. Jeg har også kjøpt flere Microsoft-bøker og e-læringskurs fra Microsoft. Er det noen som kan foreslå hvor jeg kan henvende meg for å legge disse ut for salg? Endret 11. februar 2009 av Slettet+12983741234 Lenke til kommentar
Mark 9 Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Hva med QXL, Finn eller andre auksjonssider? Men sjekk lovligheten av det da først Sånn for sikkerhets skyld. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+12983741234 Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Hva med QXL, Finn eller andre auksjonssider? Ulempen med auksjonssider er at de som regel varer en begrenset tid, og jeg tror ikke det er så mange i Norge som skal ta sertifiseringer så målgruppen blir noe snevert.. Men sjekk lovligheten av det da først Sånn for sikkerhets skyld. Vet ikke hvorfor du mistenker at det ikke er lov å videreføre/overdra dette. Alt jeg har fått er et nummer som ikke er knyttet opp mot noe navn eller person. Uansett var jeg i kontakt med testsenteret jeg kjøpte disse av før jeg la ut denne tråden og forklarte at jeg ikke rakk å bruke de opp, og de foreslo å overdra de til noen andre Lenke til kommentar
Gjest Slettet+12983741234 Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Takk for tilbakemeldinger - jeg har fått tilbud om å returnere de til testsenteret (så selger de videre), men jeg får bare refundert 25% av summen. Skal derfor legge disse ut for salg. Har noen forslag om hvor jeg kan legge de ut uten at de bare ligger der i noen dager? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+12983741234 Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Jeg fant ingen kategori som passet - det må da være flere enn meg som har vært uheldige med slike kvantakjøp. Takk for tipsene - jeg skal prøve å bestemme meg for hvor jeg legger den ut. Best hvis det var et sted hvor folk som drev med sertifiseringer var slik at jeg fant riktig publik! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå