Gå til innhold

Hvor kan jeg selge Microsoft sertifiseringseksamen?

Gjest Slettet+12983741234

Anbefalte innlegg

Hei dere, jeg har kjøpt forhåndsbetalte Microsoft-eksamen, men innser at jeg ikke får brukt opp alle.

Det dreier ser om tre valgfrie Microsoft-eksamener som kan tas på alle godkjente Microsoft-testsentre. Jeg har også kjøpt flere Microsoft-bøker og e-læringskurs fra Microsoft.

Er det noen som kan foreslå hvor jeg kan henvende meg for å legge disse ut for salg?

Endret av Slettet+12983741234
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hva med QXL, Finn eller andre auksjonssider?

Ulempen med auksjonssider er at de som regel varer en begrenset tid, og jeg tror ikke det er så mange i Norge som skal ta sertifiseringer så målgruppen blir noe snevert..

Men sjekk lovligheten av det da først ;) Sånn for sikkerhets skyld.

Vet ikke hvorfor du mistenker at det ikke er lov å videreføre/overdra dette. Alt jeg har fått er et nummer som ikke er knyttet opp mot noe navn eller person.

Uansett var jeg i kontakt med testsenteret jeg kjøpte disse av før jeg la ut denne tråden og forklarte at jeg ikke rakk å bruke de opp, og de foreslo å overdra de til noen andre :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Takk for tilbakemeldinger - jeg har fått tilbud om å returnere de til testsenteret (så selger de videre), men jeg får bare refundert 25% av summen. Skal derfor legge disse ut for salg.

Har noen forslag om hvor jeg kan legge de ut uten at de bare ligger der i noen dager?

Lenke til kommentar

Jeg fant ingen kategori som passet - det må da være flere enn meg som har vært uheldige med slike kvantakjøp.

Takk for tipsene - jeg skal prøve å bestemme meg for hvor jeg legger den ut. Best hvis det var et sted hvor folk som drev med sertifiseringer var slik at jeg fant riktig publik!

:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...